Gå til innhold

Sikkert bare en skryte-mamma...

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa

Dattera i huset er 17 måneder nå. Hun er barn nr 3 i flokken, og vi er like tuppete nå, som med nr 1 og nr 2 *ler* Alle fremskritt er det stas med!

Vi synes hun er kjempeflink og søtest, selvsagt, selv om hun ikke er hverken Einstein eller eller Vendela :P

Hun vet at trappegrindene i huset skal være lukket. Hun stiller seg ved grinda, peker og sier "ginja" (ta igjen grinda).

Hun roper etter den ene storbroren "ube" (Ruben).

Mamma og Pappa har hun sagt lenge.

Jeg spør henne hvor er telefonen? Har du rota den bort? Hun går og leter. Sier "bote" (borte) og, "å, dæ va" (å, der var den), når hun finner den. "Ma" (mat), "NAMMM" (det er godt!), "brum" (bilen).

"Vonga" er vogna.

Hun er helt facinert av ørepynt. En dag hadde jeg glemt å ta på meg øredobber, og hun pekte på ørene mine, og sa "å, pyn bote" (å, ørepynten er borte). Jeg vet ikke hvor jeg skulle hen med dette, jeg ville nok bare skryte litt! *s*

Ha er knallfin dag!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257955-sikkert-bare-en-skryte-mamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, hun slekter på mora si. Jeg er også vaksinert med grammafonstift ;o)

Hehe, samme som hos oss det da..

Når jeg klager til faren min over at lillemor på 2 år skravler høl i huet på meg, så sier han at det har jeg bare godt av. Jeg gjorde visst det samme mot han når jeg var liten;-)

Jeg synes også mitt siste barns utvikling er vel så interessant som hos de andre. Jeg gleder meg hver dag til å stå opp til en ny dag med henne.

Hun er 17 mnd om noen dager, men snakker ikke så mye som jenta di. *Misunnelig* He he. Jeg venter aller mest på at hun skal si "se", hun sier konsekvent "he" når hun peker på noe interessant. Uansett er hun god på dyrelyder, og det er jo gøy :o)

Jeg synes dette er en litt slitsom alder, for hun er jo både høyt og lavt hele dagen. Jeg må sperre kjøleskapet, for hun er stadig vekk og forsyner seg med noe. Det er godt hun sover et par timer om formiddagen slik at jeg rekker å ta meg inn igjen før neste økt starter!

Gjest Flystripa

Jeg synes også mitt siste barns utvikling er vel så interessant som hos de andre. Jeg gleder meg hver dag til å stå opp til en ny dag med henne.

Hun er 17 mnd om noen dager, men snakker ikke så mye som jenta di. *Misunnelig* He he. Jeg venter aller mest på at hun skal si "se", hun sier konsekvent "he" når hun peker på noe interessant. Uansett er hun god på dyrelyder, og det er jo gøy :o)

Jeg synes dette er en litt slitsom alder, for hun er jo både høyt og lavt hele dagen. Jeg må sperre kjøleskapet, for hun er stadig vekk og forsyner seg med noe. Det er godt hun sover et par timer om formiddagen slik at jeg rekker å ta meg inn igjen før neste økt starter!

Ja, det er en artig, men akk så slitsom alder. Turboguri her i huset er som en propell. Både klatremus og jabb-sara *s*

Hun ligger til lading 2 timer hver formiddag. Gruer litt til den tiden når hun ikke har behov for å duppe lengre :-I

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...