Gå til innhold

Noen julefilmer på kino for nesten-treåring?

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til at vi skal gå på kino en dag før jul, hele familien og se en julefilm.

Finnes det en julefilm som passer for alle tre barna: nesten 3 år, 5,5 år og 7,5 år???

Hun minste har aldri vært på kino før. Alternativet er jo at vi deler oss - at f.eks. pappaen går med de to eldste og at jeg går på f.eks. dokketeater eller noe annet med hun minste - men det hadde jo vært koselig og gjort noe sammen!

Fortsetter under...

Ja: "Gubben og katten og nissemaskinen". Kjempekoselig!

Lurt! Takk for tips!

Men nå vet jeg ikke om kinodagen vår blir noe av.... Eldstemann er invitert i bursdag BÅDE lørdag og søndag :-(

Men jeg tror han må velge én av dem, slik at vi kan gjøre en sånn familieting en av dagene.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...