pusi Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Det går rykter om at julenissen ikke er allergisk slik vi har trodd i alle år. Så gjem støvkluten til nyåret og slapp av. Ha en herlig advent folkens! 0 Siter
Lurveline Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg for min del skal gjøre det samme som jeg gjør før jul hvert år; sette opp dører og vinduer når det blåser litt ekstra ute;o) God advent til deg også) 0 Siter
Heffalump Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Jeg for min del skal gjøre det samme som jeg gjør før jul hvert år; sette opp dører og vinduer når det blåser litt ekstra ute;o) God advent til deg også) Blåser ikke alt høstløvet inn da?? Eller kanskje det er snø der du bor..... ) 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Blåser ikke alt høstløvet inn da?? Eller kanskje det er snø der du bor..... ) Høstløvet er borte, ingen snø. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.