Gå til innhold

Husets lille dramaqueen...

Anbefalte innlegg

Husets 6-åring har i det siste hatt en tendens til å komme opp i min seng om natten for å sove videre der. Har egentlig ikke vært noe problem, hun kryper under den andre dyna (har dobbeltseng med to dyner) og sovner momentant og jeg har ikke hatt hjerte til å jage henne ut.

Men i natt kom også broren på 8! Han kom under min dyne og gudbedre meg for en makk! Noe så urolig og bråkete! Jeg sov ikke så mye i natt kan man si...

I kveld ga jeg begge to beskjed om at de måtte sove i sine egne senger hele natten for jeg trengte også søvn og det ble alt for trangt i sengen med tre stykker der. Når Frk. Dramaqueen skulle legge seg hadde hun plutselig blitt såååå redd for å ligge på eget rom og hvis hun skulle det så skulle hun i alle fall ha døra på gløtt - altså! Jeg tror hun sovnet etter 2 minutter... Så mye for den redselen med andre ord. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258072-husets-lille-dramaqueen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn natt var det i natt også, to barn og to voksne i samme seng blir litt trangt.. Men jeg hentet dyna til den ene og da er det iallefall litt bedre og det er jo ikke så ofte det skjer.

Mis er ofte dramaqueen om storesøster sovner først, da blir hun fryktelig redd og må sove i min seng. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...