Gå til innhold

gave til mannen i huset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med billetter (til han og deg) til et eller annet arrangement som kan være av interesse for han; teater, kino, fotball, hockey, konsert.

Så kan du evt. plusse på med middag i forkant eller etterkant, eller slå til med en pølse med alt på på hockey-kampen :-)

Mannen her i huset ønsker seg vernestøvler i samme merke som motorsaga, værstasjon, sokker og boxere. Jeg har kjøpt nytt armbåndsur til han, for den han har ligger ødelagt i en skuffe. Håper at jeg også i år klarer å finne en marsipangris på 1 kg. Det kan hende jeg kjøper vernestøvlene også, eller skritt-teller.

Annonse

Gjest sveipetrollet

Mannen her i huset ønsker seg vernestøvler i samme merke som motorsaga, værstasjon, sokker og boxere. Jeg har kjøpt nytt armbåndsur til han, for den han har ligger ødelagt i en skuffe. Håper at jeg også i år klarer å finne en marsipangris på 1 kg. Det kan hende jeg kjøper vernestøvlene også, eller skritt-teller.

Er vi gift med samme mann????

Gjest julegave til elsklingen

Itillegg til pakke,skal jeg iår skrive ett brev til han om hva han betyr for meg og om ting jeg har satt pris på at han gjort iår......forteller han stadig at jeg elsker han og hva han betyr ,men tenkte jeg skulle skrive ett lengre brev

Hvis du virkelig vil gjøre han rørt, så skriver du et lite brev/kort. Og er du riktig modig så leser du det høyt i forsamlingen :)

Gave jeg kan anbefale, er et rødt bånd knyttet rundt livet. Han får åpne pakken når dere tar kvelden ;) Rørende det også hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...