Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Anbefalte innlegg

Gjest sladre-berta
Skrevet

Hva var det jeg sa? ;) ....(om Terje...f.eks...!)

Skrevet

For en ekkel lure fyr. Stakkars Karen, seansen igår ble ganske latterlig.

Skrevet

Jeg tror han er homofil, men ikke vil innrømme det for seg selv. Kun spekulasjoner fra min side, altså.

En annen mulighet er at han angrer på en hjemsending og satt igjen med feil dame.

koreamamma1365380166
Skrevet

For en ekkel lure fyr. Stakkars Karen, seansen igår ble ganske latterlig.

Huff for en fyr! Aldri likt han noe særlig....

Dårlig gjort mot Karen, men jeg unner uansett henne noen bedre.Hun virker som en real dame.

Skrevet

Var faktisk sur på karens vegne i går.

Han vegret seg jo for å si at han ville være venn med karen.

For en oppførsel av en voksen mann!

Skrevet

Drittflau sekvens i går med Terje, men jeg har aldri likt treskallen og syns Karen og de andre damene han hadde på gården sin fortjente noe mye bedre.

Gjest Bonde kona i "skauen"
Skrevet

Jeg tror han er homofil, men ikke vil innrømme det for seg selv. Kun spekulasjoner fra min side, altså.

En annen mulighet er at han angrer på en hjemsending og satt igjen med feil dame.

Han er helt klart ikke særlig mann. Stakkars den dama som dumper borti han. Æsj.

Skrevet

Hva var det nå han derre Terje gjorde som var så fælt da? Fikk ikke fulgt med i går, jeg...

Gjest sladre-berta
Skrevet

Hva var det nå han derre Terje gjorde som var så fælt da? Fikk ikke fulgt med i går, jeg...

Ikke noe spes i går akkurat, bortsett fra at hele fyren oppfører deg dottete...men det er jo ikke noe nytt. Jeg skriver "hva var det jeg sa?" fordi jeg røpte her for en ganske lang tid siden, at terje hadde nettopp fått seg dame før innspillingen begynte. Han prøvde hive seg av karusselen, men tv2 sa nei. Så han har hatt hemmelig dame i skjul, mens han har datet alle de andre....Og i går? ja, da kuttet han hun siste frierinnen på en duste-måte...og hun satt igjen som et spørsmålstegn. Men kanskje noen fikk med seg det jeg fikk med meg? han sa: "når man har innledet et forhold fra før......" . Der dreit han seg ut, for det han prøvde si noe om var tidligere forhold, og hvordan det har føltest da...med andre ord burde han sagt" Når man har innledet forhold FØR.."...Ikke "fra før" (med det er jo nettopp det han har gjort, og røpet seg veldig - spesielt morsomt for meg som vet han har hatt et forhold hele veien...)

dett var dett! :)

Skrevet

Ikke noe spes i går akkurat, bortsett fra at hele fyren oppfører deg dottete...men det er jo ikke noe nytt. Jeg skriver "hva var det jeg sa?" fordi jeg røpte her for en ganske lang tid siden, at terje hadde nettopp fått seg dame før innspillingen begynte. Han prøvde hive seg av karusselen, men tv2 sa nei. Så han har hatt hemmelig dame i skjul, mens han har datet alle de andre....Og i går? ja, da kuttet han hun siste frierinnen på en duste-måte...og hun satt igjen som et spørsmålstegn. Men kanskje noen fikk med seg det jeg fikk med meg? han sa: "når man har innledet et forhold fra før......" . Der dreit han seg ut, for det han prøvde si noe om var tidligere forhold, og hvordan det har føltest da...med andre ord burde han sagt" Når man har innledet forhold FØR.."...Ikke "fra før" (med det er jo nettopp det han har gjort, og røpet seg veldig - spesielt morsomt for meg som vet han har hatt et forhold hele veien...)

dett var dett! :)

Håper han ekkle Terje oppfører seg som en ordentlig mann, men den personen du kjenner til. For alt vi vet, kan jo den personen være en mann?

Terje er ganske så feminin da! Uff så ekkel han er.

Skrevet

Drittflau sekvens i går med Terje, men jeg har aldri likt treskallen og syns Karen og de andre damene han hadde på gården sin fortjente noe mye bedre.

Så godt å lese at vi er flere.

Har aldri likt den mannen jeg heller. Grøsser hver gang jeg ser han på tv, og aller mest når han åpner munnen.

Han burde hatt bank for oppførselen sin i går. Greit nok at han ikke liker Karen, men det som skjedde på tv i går burde vært unngått. Slikt burde de avklart før sendingen. Puh så ekkelt.

Skrevet

Han er helt klart ikke særlig mann. Stakkars den dama som dumper borti han. Æsj.

Han er sikkert hyggelig og galant og alt, men det er liksom noe som mangler. Han virker rett og slett ikke særlig kåt på damene.

Skrevet

Jeg har alltid lurt på hva det er med Terje, han virker som han er psykopat.

Husker fremdeles den gangen han beordret damene til å "trekke seg stille og beskjedent tilbake til kjøkkenet og fortsette med matlagingen" etter de hadde hilst høflig på gjestene hans... Huff, at de ikke skjønte allerede da at der var en løs skrue i hodet på fyren.

Også uttrykket i ansiktet hans da han så Karen i det indiske antrekket, og faktum at dèt fikk ham til å drastisk forandre mening om hvem som ble valgt.

Virker helt skrullete. Og jeg syntes synd i Karen, som har vært oppriktig fra dag 1.

Gjest this is a signature
Skrevet

Håper han ekkle Terje oppfører seg som en ordentlig mann, men den personen du kjenner til. For alt vi vet, kan jo den personen være en mann?

Terje er ganske så feminin da! Uff så ekkel han er.

Haha, måtte le igår da vi fikk se det klippet hvor han fikk bunken med frierbrev: "Åh, jeg tror jeg dåner jeg altså!"

:-)

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg ble overraska over at han ikke valgt hun andre dama..Trodde liksom det ble de..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...