Gå til innhold

For mye jul?

Anbefalte innlegg

Jo, det kan fort bli for mye. Her er det julefrokost med barnehagen, og julekosekveld, luciafest, juleverksted og nissefest for 1. klassingen..

I tillegg har jeg hatt tre eksamener nå i desember.

Min fobi mot magesyke osv får virkelig prøvd seg i all denne "må kose seg og spise sammen alle-tiden"...

Men den må jo tøyes og kureres, kan ikke mure seg inne halve året, selv om det frister når angsten kommer snikende...

Så, ja det blir litt vel mye for meg da, men hva gjør man ikke for ungene? ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258139-for-mye-jul/page/2/#findComment-2054481
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest antijulekjerring

Jeg har hatt mange innlegg her tidligere år om nettopp dette og fått mye "pepper". Jeg mener ubetinget: JA, det er altfor mye jul i altfor mange uker før jul. OG alle "juleavslutningene"; hvorfor er de nødvendige - det er kun snakk om en 12-dagers pause!

Heldigvis har skolen til vår eldste skjønt det - og de arrangerer avslutning KUN for barna, ikke for foreldre, mens der den yngste går var det skoleavslutning i dag. I tillegg kommer juleavslutninger på alle aktivitetene de deltar på, sfo osv. Vi har stort sett latt være å delta på de fleste, og har våre egne opplegg i stedet.

Dette julehysteriet tar helt overhånd, så vi pynter til jul lille julaften, fjerner det meste før nyttårsaften og har helt annen pynt til nyåret. Da er jula ferdig og vi starter januar uten nisser og styr.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258139-for-mye-jul/page/2/#findComment-2054726
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...