Gå til innhold

Verdens stolteste mamma!

Anbefalte innlegg

Er jeg, det :-)

Min eldste sønn har _aldri_ likt å kle seg ut, leke at han var noe annet enn seg selv, og heller ikke likt å opptre.

Spenningen var derfor stor da han fikk en liten rolle i et rollespill på skolen (en tilnærma umulig oppgave for poden, da dette kombinerer alt han ikke liker - spesielt da han har asbergers syndrom).

Vi har øva og øva, og snakket og snakket om dette - og i dag var dagen.

Poden kom inn på scenen, iført grønt laken til "kappe" (han var konge nr 3), og sa sine to relativt lange replikker helt feilfritt, med en klar, sterk stemme - han var den av ungene som hørtes best, som viste mest innlevelse og det hele.

Gjett hvem som satt i salen med store tårer i øynene, og svulmende morshjerte....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258226-verdens-stolteste-mamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

;-)))

Er det ikke vidunderlig?

Det er tid for svulmende hjerter nå, satt slik selv i går.

Min hadde funnet seg en perifer rolle da, men blir rørt av alle jeg, det er så fint å se...

;-)

Ja, det er kjempeflott. Jenta som spilte Maria, ville ikke si sine replikker selv, så læreren satt ved siden av henne og sa replikkene for henne, mens hun holdt "jesusbarnet" og "spilte" med. Stoltheten lyste ut av henne, da applausen kom. Ble rørt av det og, jeg.

Annonse

Å, det er _så_ godt når ungene lykkes, spesielt når de har store motforestillinger/ser på oppgaven som vanskelig i starten. Jeg tipper han er veldig fornøyd selv også :) Gratulerer!

Han var kjempestolt - vi ringte bestemor etterpå, sånn at han stolt kunne fortelle om opplevelsen :-)

ylvali1365381015

Ja, det er kjempeflott. Jenta som spilte Maria, ville ikke si sine replikker selv, så læreren satt ved siden av henne og sa replikkene for henne, mens hun holdt "jesusbarnet" og "spilte" med. Stoltheten lyste ut av henne, da applausen kom. Ble rørt av det og, jeg.

ååååhh... *snufs*

Jeg vet akkurat hva du mener!

Tenk for en følelse det må være for dem, så fint at de tør prøve seg utifra sine forutsetninger!

:-)))))

Gjest Flystripa

Han var kjempestolt - vi ringte bestemor etterpå, sånn at han stolt kunne fortelle om opplevelsen :-)

Artig! Bestemor er sikkert kjempestolt, hun også. Sånt noe gleder alle :) Godt for barnet er det også, å ha dette minnet om at "Jeg klarte det. Jeg kan!"

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...