Gå til innhold

Når mme/melk etter oppkastrunde?

Anbefalte innlegg

Jeg husker ikke hva jeg gjorde sist, jeg...

Snuppa på 13 mnd har ikke spydd på et døgn, og siste diarebleia var i går i 17-tiden (hun har ikke hatt bæsjebleie etterpå).

Hun nekter å spise, det er en bit her og en bit der - men hun drikker bra (blåbærsaft), og ville ha frukt ista (kjøpte ferdige biter i sånn salatdisk liksom). Bekymrer meg ikke for spisingen, forrige runde tok det vel en uke før hun spiste som hun pleier - men jeg tenkte at ei flaske med mme kanskje kunne hjelpe på inntaket.

For tidlig nå, eller ok? (hun sover nå da, så det blir når hun våkner evt.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258310-n%C3%A5r-mmemelk-etter-oppkastrunde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville drøyd inntaket av melkeprodukter til i morra for sikkerhets skyld. Gi henne frukt, kjeks og vann eller tynnet eplejuice?

*flire* var det jeg var redd for noen skulle si.

Jaja, i går spiste hun totalt to kvarte brødskiver, 1 1/2 Tom og Jerry-kjeks, 4 tygger polarbrød og 5 riskorn eller noe sånt ;)

Og jeg tror vi er omtrent der i dag også.

Bare ikke vi andre blir smittet nå, så...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...