Gå til innhold

Har noen sett Jubalong70 den siste uken?

Anbefalte innlegg

Gjest Savner Jubalong
Skrevet

Jeg er en av dem som meget sjelden skriver innlegg her på Dol men jeg må liksom innom hver dag for å lese på mange av forumene :) Den siste uken har jeg lagt merke til at Jubalong70 ikke har skrevet noe her inne. Synes å huske at hun har vært her lenge og at hun er en av dem som daglig har skrevet innlegg og gode svar på spørsmål. Ble nesten litt bekymret her når hun ikke er her, kan ikke se at hun har vært her på over en uke..Noen som har hørt fra henne?

Skrevet

Kanskje hun tok seg en pause etter forrige ukes heftige diskusjon?

Skrevet

Hvilken diskusjon var det?

Gjest annlovinda
Skrevet

Har heller ikke sett henne siden diskusjonen her for en ukes tid siden.

Gjest Savner Jubalong
Skrevet

Nå har jeg tittet litt tilbake i innleggene, og det kan se ut som om hun ikke har vært innom siden den diskusjonen ja. Da satser vi på at hun bare trengte en liten pause fra dol.

Gjest Savner Jubalong
Skrevet

Har heller ikke sett henne siden diskusjonen her for en ukes tid siden.

Å, kanskje hun bare trengte en liten pause fra dol da. Håper hun dukker opp igjen etterhvert.

Gjest annlovinda
Skrevet

Å, kanskje hun bare trengte en liten pause fra dol da. Håper hun dukker opp igjen etterhvert.

Ja, håper hun dukker opp igjen.

Savner også jubalong.

Gjest annlovinda
Skrevet

Linken stemte den...Det var en drabelig lang tråd!

Hun tar vel bare en pause da, hun kan jo ikke legge inn årene pga den diskusjonen!

Jubalong70 er en morsom person, som kommer med mange gode innelegg!

Helt enig med deg.

Skrevet

Ja, hun og mariamamma skriver ofte så koselig. Begge pauser visst.. Håper de dukker opp igjen :)

Skrevet

savner Jubalong jeg også.

Hun har så koselige innlegg og kommer med oppmuntringer og gode råd når man trenger det :-)

Skrevet

Ja, hun og mariamamma skriver ofte så koselig. Begge pauser visst.. Håper de dukker opp igjen :)

Pip pip!

takk for koselige ord.

Ha en fin dag ;o)

Skrevet

Pip pip!

takk for koselige ord.

Ha en fin dag ;o)

Så du har gjort deg usynlig og snikleser ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...