Gå til innhold

Har noen sett Jubalong70 den siste uken?

Anbefalte innlegg

Gjest Savner Jubalong

Jeg er en av dem som meget sjelden skriver innlegg her på Dol men jeg må liksom innom hver dag for å lese på mange av forumene :) Den siste uken har jeg lagt merke til at Jubalong70 ikke har skrevet noe her inne. Synes å huske at hun har vært her lenge og at hun er en av dem som daglig har skrevet innlegg og gode svar på spørsmål. Ble nesten litt bekymret her når hun ikke er her, kan ikke se at hun har vært her på over en uke..Noen som har hørt fra henne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258315-har-noen-sett-jubalong70-den-siste-uken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annlovinda
Gjest Savner Jubalong

Kanskje hun tok seg en pause etter forrige ukes heftige diskusjon?

Nå har jeg tittet litt tilbake i innleggene, og det kan se ut som om hun ikke har vært innom siden den diskusjonen ja. Da satser vi på at hun bare trengte en liten pause fra dol.

Annonse

Linken stemte den...Det var en drabelig lang tråd!

Hun tar vel bare en pause da, hun kan jo ikke legge inn årene pga den diskusjonen!

Jubalong70 er en morsom person, som kommer med mange gode innelegg!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...