Gjest gvas Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Noen som vet om det går omgangsyke i Trondheimsområdet blandt barn? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Nei nei nei!!! Det håper jeg da virkelig ikke! Skjønt, smittefaren er kanskje mindre nå som begge mine går i skolen og vi ikke er i barnehagen lenger. 0 Siter
Ulrikke Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har inntrykk av at omgangssyken går flere steder i landet nå - har ihvertfall vært borti flere som har det akkurat nå! Her på Øvre Romerike går det som bare det ihvertfall - barnehagen til snuppa er delvis lammet, hun hadde det for to dager siden, og nå ligger pappa'n strak ut eller sitter på do med bøtta i fanget... Og jeg venter bare på at det blir min tur... 0 Siter
Gjest novum Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har inntrykk av at omgangssyken går flere steder i landet nå - har ihvertfall vært borti flere som har det akkurat nå! Her på Øvre Romerike går det som bare det ihvertfall - barnehagen til snuppa er delvis lammet, hun hadde det for to dager siden, og nå ligger pappa'n strak ut eller sitter på do med bøtta i fanget... Og jeg venter bare på at det blir min tur... Uff, nei - si ikke slikt. Har ikke tid til sånt nå før jul (bor i Ullensaker kommune)... 0 Siter
alwaysme Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Her jeg bor ( en del lengre nord enn deg) er det heeelt vanlig at det er spysyke på denne tiden, hvert år i julen. Og nå har samme ungen det for andre gang på en uke.. Forøvrig så har tre lokalsykehus hatt avdelinger stengt i flere runder pga norovirus. HATER virkelig denne magesjauen. 0 Siter
Ulrikke Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Uff, nei - si ikke slikt. Har ikke tid til sånt nå før jul (bor i Ullensaker kommune)... Da bor vi i samme kommune Jeg har forøvrig sluppet unna foreløpig, men faren er vel ikke over enda... 0 Siter
Gjest novum Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Da bor vi i samme kommune Jeg har forøvrig sluppet unna foreløpig, men faren er vel ikke over enda... Nemlig, det var det jeg fyktet . *krysser fingrer og håper vi slipper* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.