Gå til innhold

Blod bak og intens kløe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres veldig ut som små rifter. Disse vil jo blø litt når man bæsjer og samtidig klør det. Riftene kan også sitte litt inn i åpningen, så det er ikke alltid mulig å se.

På apoteket kan du få kjøpt salve reseptfritt, som skal smøres på for å hjelpe til å lege riftene og virker kløedempende. jeg har selv hatt det, men jeg er usikker på om den salven kan brukes på barn og om det ikke kun er "utenpå".

Men hvis det er mye blod (og spesielt om det er litt slimete avføring)hadde jeg nok tatt en telefon eller en tur til legen.

Prøv med sinksalve i noen dager. Sikkert et rift ifmb med avføring som andre har sagt. Det er ubehagelig, men du får prøve å trøste å si at det hjelper hvis der smører hver gang etter dobesøk. Blir det ikke bedre så får man jo oppsøke lege. Hemorider ?

Gjest snulletutten

Prøv med sinksalve i noen dager. Sikkert et rift ifmb med avføring som andre har sagt. Det er ubehagelig, men du får prøve å trøste å si at det hjelper hvis der smører hver gang etter dobesøk. Blir det ikke bedre så får man jo oppsøke lege. Hemorider ?

Tusen takk skal dere ha alle sammen.

• 1 år senere...

Høres veldig ut som små rifter. Disse vil jo blø litt når man bæsjer og samtidig klør det. Riftene kan også sitte litt inn i åpningen, så det er ikke alltid mulig å se.

På apoteket kan du få kjøpt salve reseptfritt, som skal smøres på for å hjelpe til å lege riftene og virker kløedempende. jeg har selv hatt det, men jeg er usikker på om den salven kan brukes på barn og om det ikke kun er "utenpå".

Men hvis det er mye blod (og spesielt om det er litt slimete avføring)hadde jeg nok tatt en telefon eller en tur til legen.

Hva heter den salven?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...