Gå til innhold

Hjelp meg å velge film!!!

Anbefalte innlegg

I morgen skal ungene få "KINO" i adventskalenderen - og vi skal avgårde alle fem og se en koselig julefilm.

Nå har jeg sjekket hva som går, og alternativene er følgende:

Reisen til julestjernen

Gubben & katten og nissemaskinen

Et lite juleeventyr

Barna er snart 3 år, 5,5 år og 7,5 år

Det er ikke ofte vi går på kino, og jeg er litt spent på hun minste - men hva vil passe best? De er ikke så flinke til å forstå svensk.... (Et lite juleeventyr). Jeg selv har vel mest lyst til å se Reisen til julestjernen....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258426-hjelp-meg-%C3%A5-velge-film/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gubben og katten! Definitivt!

Jeg hadde ikke tatt med den minste på Reisen til Julestjernen, lei den heller på biblioteket. Ikke for det, vi har Nissemaskinen også, men jeg ville sett den på kino jeg. Vi så den i fjor og den var kjempesøt!

Annonse

Hvorfor mener du det? Alle de andre her har sagt Gubben og katten....

Tror du den passer for nesten-treåringen også?

Tantebarna mine på 3 så den i fjor og storkoste seg. De måtte bli fortalt litt underveis, men syntes den var fin.

Snakker om den nå også.

Eg har ikkje *sett* Gubben og Katten og nissemaskinen; men eg har jo sett ein del av desse teiknefilmane på tv, og dei er greie å sjå, pluss at vi har boka. Det er ei kjekk historie, den kan passe for alle aldrar, trur eg.

Reisen til julestjernen kan vere litt nifs.

Så eg hadde nok vald Gubben og Katten.

Kjem ikkje Reisen til Julestjernen på tv i jula i år som vanleg? ;-)

Reisen til Julestjernen er drit kjedelig og elendige skuespiller prestasjoner så den hadde jeg ikke orket å se, selvoim kanskje barna syns den er OK. Gubben og katten ruler, den er morsom for alle og noe vi voksne slipper å lide oss igjennom. Et lite juleeventyr har jeg ikke sett, men den hørtes koselig ut den også, men kanskje litt kjip for 3 åringen? Mine var supersensitive når de var tre år, empatien tok fort overhånd og de kunne lett begynne å gråte når noe trist skjedde på TV eller kino. Kanskje noe å tenke på om noen av dine er sånn.

God kinotur!

Annonse

Etter deres råd, valgte jeg Gubben og katten. Kjempekoselig film, og passet vel for hele gjengen. Minstejenta syntes imidlertid det var leng å sitte stille, både med kroppen og med munnen, og hun sovnet litt over halveis i filmen....

I salen var det iskaldt, og det var jammen godt å ha ei deilig varm sovende jente på fanget :-)

Filmen kan herved anbefales for barn fra 3 til 7 år + voksne!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...