Gå til innhold

Ørebettennelse, hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue

Vi har vært våkne i hele natt, med ei litta tulle som har skrekett og survet om vondt i øret!

Sovnet til slutt omtrent sittende i sofaen.

Var hos lege i dag tidlig, og hun hadde store bobler i øret, like før de sprekker sa legen.

Fikk antibiotika, men hvor lang tid tar det før det hjelper tro...??? Kan vi satse på å få sovet i natt??

Er det ellers andre tips til bedre søvn med ørebettennelse enn å bygge opp sengen...???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258460-%C3%B8rebettennelse-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker å varme litt matolje (kroppsvarm) og helle inn i øregangen, det lindrer faktisk!

I tillegg til nesespray/dråper og oppbygging av seng/flere puter.

Noen ganger ved hoste eller øreverk har jeg stått opp med dem etpar timer, slik at slimhinnene har "gått tilbake" og har lagt dem igjen etter 1-2 timer. Det har også funket. Bruker video/dvd til ungene og sofa med pledd til meg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...