Gjest eljo Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Skal i morgen, og lurte bare på om noen vet ca hvor lenge det varer? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Har vært der, men husker ikke tiden nøyaktig. Mener det var i underkant av to timer, inkl. pause. 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Nokså lenge. Poden var der med søstern min, og jeg tror hun mente den var i overkant av 2 timer inkl. pause. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Nokså lenge. Poden var der med søstern min, og jeg tror hun mente den var i overkant av 2 timer inkl. pause. Takk :-) Det var litt lenge... Men det er sikkert moro. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Har vært der, men husker ikke tiden nøyaktig. Mener det var i underkant av to timer, inkl. pause. Takk for svar :-) Hadde "håpet" det var en times tid ;-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Ca to timer - men jeg synes det var veldig moro Billa holdt hele første akt, men ble utålmodig et stykke ut i andre, mest pga bråk i salen... Barberer Sørensen var min personlige favoritt 0 Siter
Gjest Angel in trust Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Har akkurat sett stykket på Nationalteateret og det var veldig bra! Jeg ringte å spurte de om hvor lenge det varte, siden vi skulle møte noen etter slutt. De sa da at det varte i nøyaktig to timer og 10 minutter. Det høres mye ut men det gikk veldig fort. Egentlig synes jeg det skulle vært 3 års grense på det, for veldig mange tok med små barn som forstyrret forestillingen litt. Stykket er ikke for barn under 3 år, de har ingen glede av det! 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Det var veldig morsomt, vi koste oss! Mye "bråk" og uro i salen, men vi satt så langt framme at det ikke gjorde oss noe. En litt annerledes men likevel tradisjonell Kardemomme by, anbefales :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.