Gå til innhold

Tildeling

Anbefalte innlegg

Gjest sa-mamma
Skrevet

Nå er det en stund siden jeg var her.

Men ihvertfall.

Igår,nøyaktig,2år etter første tildeling,har vi på nytt blitt foreldre til en gutt,født i Sør-Afrika.Han er 7mdr=)

Avreise 18.1.

Skrevet

Gratulerer sååå masse med lillegutt..

Riktig gooood jul :-)

og god tur til Sør Afrika på nyåret!

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille gutten. Sannelig har det gått raskt fra første til andre tildeling.

Kos dere med reiseforberedelsene og riktig god tur!

Skrevet

Gratulerer sååå mye med en liten gutt!!!! Kos dere masse med bildet i jula, og god tur i januar ;o)

Mvh

Skrevet

Gratulerer så mye. Regner med det blir en spesiell jul for dere, ikke nok å bare vente på jula, men på at det skal bli avreisedato!!

Lykke til

Skrevet

Gratulerer igjen:-)

Store gratulasjonsklemmer fra trk

Skrevet

For en fantastisk julegave - og for et sammentreff, sa-mamma! De hjerteligste gratulasjoner med en liten sønn og lillebror! Ønsker dere nok en flott hentereise til Sør-Afrika. Jeg har mista mailadr. din, men om du vil, kan du maile meg på [email protected]

Masse hilsener fra

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer med gutten, og god tur til Sør-Afrika i januar. Det blir nok en spesiell jul for dere.

Skrevet

Gratulerer så mye med den fine førjulspresangen da.

Mange hilsener i fra

Skrevet

Gratulerer sååå mye med en liten gutt!!!! Kos dere masse med bildet i jula, og god tur i januar ;o)

Mvh

Gratulerer med lillegutt. For en fantastisk julegave å få!

Skrevet

Gtaulerer med den lille gutten. Like fin julepresang som vi fikk.

carla1365380461
Skrevet

Gratulerer her og, jeg ;)

Hipp hipp hurra for en liten prins!

Klem

Gjest sa-mamma
Skrevet

Tusen takk for alle hilsner.

Vi gleder oss kjempemye.....selvfølgeli

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...