Gå til innhold

hvor gjemmer du gavene?:)

Anbefalte innlegg

Jakten på gavene:

Må bare flire av ungene. Hun på 8 er lur i blikket å spør om jeg har handlet gaver til henne. De står i poser på rommet vårt.(hun har nok kjent på de) Ungenes gaver er ikke innkjøpt enda :)

Gutten min på 12 forteller om kamerater som tilogmed åpner en flik på gavene han klarer å lete frem. Eldste på 15 fortalte just om året guttene fikk skøyter. De hadde sneket seg inn på rommet for å finne ut om de virkelig skulle få skøytene de ønsket.*hmm* Åsså de som virket sååå overrasket da! :) Luringer er de :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258497-hvor-gjemmer-du-gavene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

17

• Lillemus

3

• kaffepiken

2

• punky brewster

1

Mest aktive i denne tråden

punky brewster

Jeg har alltid åpnet alt av pakker jeg har kommet over fra jeg var liten til dagsdato, sånn er det med den saken. Foreldrene mine hadde aldri noen misstanker, men jeg leitet alltid i skap og fant da jeg var liten.

Mi jentunge er helt motsatt, hun har ingen problemer med å vente:)

Julepakkene her ligger på vårt soverom. Barna tør knapt nok gå dit, for de er så redde for å se noe de ikke skal se ;) Dette gjelder de to eldste da, de to minste enser knapt posene som ligger der. De tenker ikke over at det ligger noe til dem der, og det passer meg fint :o)

I dag har jeg kjøpt mange bøker, bl annet fikk jeg tak i både Lillesøster- og Karsten og Petra-bøker. Kjøpte også et stort verdensatlas til sønnen min.

Vi har spilt julemusikk hele dagen, så her er det jul allerede :o)

Julepakkene her ligger på vårt soverom. Barna tør knapt nok gå dit, for de er så redde for å se noe de ikke skal se ;) Dette gjelder de to eldste da, de to minste enser knapt posene som ligger der. De tenker ikke over at det ligger noe til dem der, og det passer meg fint :o)

I dag har jeg kjøpt mange bøker, bl annet fikk jeg tak i både Lillesøster- og Karsten og Petra-bøker. Kjøpte også et stort verdensatlas til sønnen min.

Vi har spilt julemusikk hele dagen, så her er det jul allerede :o)

Så koselig. Du har det meste i orden og kan føle på jula du altså :)

Jeg har alltid åpnet alt av pakker jeg har kommet over fra jeg var liten til dagsdato, sånn er det med den saken. Foreldrene mine hadde aldri noen misstanker, men jeg leitet alltid i skap og fant da jeg var liten.

Mi jentunge er helt motsatt, hun har ingen problemer med å vente:)

:) Og du spilte overrasket hver jul, luringen :)

Annonse

Visste forresten ikke at du har så store unger. Mine to eldste er også så store nå at de kommer med historier fra de var små ;) Englebarna var altså ikke bare snille da ;)

Morsomt å høre på dem ;) Husker godt følelsen i kroppen bare av å vite hvor gavene våre lå. Vi kikket aldri på dem :)

Ja ungene vokser jammen til...Godt vi holder oss på tallet 29 ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...