Gå til innhold

hvor gjemmer du gavene?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

17

• Lillemus

3

• kaffepiken

2

• punky brewster

1

Mest aktive i denne tråden

Fint du tar det med et smil :)

Jeg er sikker på at du er en flott mor.

Takker, bukker, nikker og neier.

Vet så godt, så godt hvordan forholdet er mellom mor og barn her i huset så jeg kan selvsakt ikke la meg vippe av pinnen av litt kødderier vettjæ ;)

Annonse

Gavene står delvis i poser på soverommet mitt og delvis på soverommet ute hos kjæresten min. Ungene viser merkelig nok ingen interesse for dem i det hele tatt... Skjønt - jeg er ikke sikker på om de har fått med seg at gavene står der engang! :o)

Annonse

Gavene står delvis i poser på soverommet mitt og delvis på soverommet ute hos kjæresten min. Ungene viser merkelig nok ingen interesse for dem i det hele tatt... Skjønt - jeg er ikke sikker på om de har fått med seg at gavene står der engang! :o)

Avkommene mine har sett gavene og synes det er stas, de står i stua, men de rører dem ikke, sier bare at de gleder seg og at det er spennende.

Men i dag morres, så kom jeg ned og der lå en liten pakke på gulvet og ved side av lå vår japanske spisshund og tittet bedende på den.

Han hadde funnet sin gave han da :)

Papiret var ikke revet i, han bare lå der og håpet nok dypt på at griselabbene inni skulle kjempe seg ut av posen selv :D

Her står alle gavene på gjesterommet i kjelleren, bortsett fra til han far sjøl i huset, den er gjemt under senga til frøkna på 6 år :o) Det er hennes og min hemmelighet. Han tror vel ikke han får noen pakke han stakkar.

Håper han ikke leser på DOL nå da...:o)

Inne i skyvedørsgarderoben på soverommet vårt. Har gitt streng beskjed om at det er julehemmeligheter i skapet. Tror ikke at ungene har hatt tid til å snike, det er så mye annet som foregår om dagen. Må nok vente til julaften med å finne fram alle gavene. Vi har ei på 20 mnd som eeeelsker å rive papiret av gavene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...