Gå til innhold

hvor gjemmer du gavene?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

17

• Lillemus

3

• kaffepiken

2

• punky brewster

1

Mest aktive i denne tråden

Gavene står i en krok på mitt soverom, og ingen har begynt å grave i dem. Merkelig nok har de ikke begynt å snike i andres saker, men det kommer vel ;-)

La meg si det sånn, at de gjør det nok når de er sikre på å ikke bli oppdaget, om de begynner da ;)

Her står alle gavene på gjesterommet i kjelleren, bortsett fra til han far sjøl i huset, den er gjemt under senga til frøkna på 6 år :o) Det er hennes og min hemmelighet. Han tror vel ikke han får noen pakke han stakkar.

Håper han ikke leser på DOL nå da...:o)

Hadde han visst det, så hadde han nok leta ;) Sikkert best at datteren passer på ja.

Inne i skyvedørsgarderoben på soverommet vårt. Har gitt streng beskjed om at det er julehemmeligheter i skapet. Tror ikke at ungene har hatt tid til å snike, det er så mye annet som foregår om dagen. Må nok vente til julaften med å finne fram alle gavene. Vi har ei på 20 mnd som eeeelsker å rive papiret av gavene.

Papir er gøøøy i den alderen :)

Jeg har dem oppe et skap i gangen.

Ungene synes det er fint å ha dem der. De kunne godt ha klatret opp på en stol og kommet til dem; men det gjør de ikke. Merkelig, for selv var jeg et klåfingret barn i ukene før jul.....

Jeg gjemte de også høyt da de var mindre, nå er de overalt om de vil :)

Annonse

Jeg hadde aldri hørt om Reima før jeg havnet hit.. Fremdeles eier vi ingen Reimadress, og sant og si aner jeg ikke hva slags merke det er på dressene..

Hva lærer man ikke på DOL ;-)

Sånn mellom oss to ;-) Vi har hatt kun _en_ Reimadress og var ikke spesielt fornøyd (ble fort hull i den). Det er mulig at vår var en feilvare? Mine nevøer har latt en dress gå i arv i flere år og den er like fin fortsatt! Mellomsten er en frossenpinn, så for henne var Reimadressen for "tynn". Godt mulig det var psykisk fordi den kjennes så lett ut på ;-)

Aldri utvanna saft her i huset. Husker godt den sjeldne gangen jeg fikk saft i barndommen, skuffelsen når de hadde gnitet på konsentratet..!

Jeg driver i all hemmelighet med en gradvis mer og mer utvanning av eplejuicen her i huset. Prøver nemlig å få minstemor til å gå lei av tåteflaske med eplejuice. Interessen for tåteflaska minker i takt med økingen av vanninnholdet;-)

*ondskapsfull*

Jeg driver i all hemmelighet med en gradvis mer og mer utvanning av eplejuicen her i huset. Prøver nemlig å få minstemor til å gå lei av tåteflaske med eplejuice. Interessen for tåteflaska minker i takt med økingen av vanninnholdet;-)

*ondskapsfull*

Du er ikke ondskapsfull, men smart.. He he. Hun er så lita at hun ikke skjønner helt hvorfor den smaker så dårlig.

En venninne av meg laget hull i sutten og hadde eddik i den når hun mente det var på tide å slutte. Han sluttet ganske kjapt kan en vel si ;)

Det er jo litt sleipt da, men det gir oss foreldre en bedre følelse når de velger å slutte selv, enn at vi tar det fra dem. Selv om de er blitt manipulert da ;) De tror de har valgt det selv, hihi.

Mine er det vel ikke håp for, de siste årene har de hatt dresser fra SparKjøp og Europris.... Og de har vært like tørre, varme og blide osm alle de andre ungene jeg har sett ute. :o)

Bare pass deg for barnevernet ;-)

Vi har brukt diverse ulike dresser vi også. Kjøper sjelden til over 500 kroner og foreløpig har ikke ungene klaga!

Akkurat nå bruker minstemor en arva Trolldress. Den er steindyr, så vi har vært heldige! Den har vært brukt i to sesonger av fetteren og minstemor bruker den nå på andre året. Neste vinter skal kusina arve den, så jeg antar den blir brukt i minst seks år på rad :-) Det er en veldig god dress og når ungene er såpass små (toårsstr.), så slites den jo heller ikke så lett. Jeg hadde uansett ikke kjøpt et så dyrt klesplagg. Teddyforet(?) krøller seg lett inni selve dressen når man skal ha den på, så det beste er å kle først på seg innerdressen, for å så å kle på ytterdelen. Muligens en bagatell, men likevel irriterende ;-)

Annonse

Du er ikke ondskapsfull, men smart.. He he. Hun er så lita at hun ikke skjønner helt hvorfor den smaker så dårlig.

En venninne av meg laget hull i sutten og hadde eddik i den når hun mente det var på tide å slutte. Han sluttet ganske kjapt kan en vel si ;)

Det er jo litt sleipt da, men det gir oss foreldre en bedre følelse når de velger å slutte selv, enn at vi tar det fra dem. Selv om de er blitt manipulert da ;) De tror de har valgt det selv, hihi.

Takk, føler meg litt bedre nå ;-)

Når mellomsten skulle slutte med smokk, hadde musa bitt hull i smokken. Tilslutt var det ikke mer igjen av suttedelen, så det var ikke vits i å beholde smokken lengre;-)

Bare pass deg for barnevernet ;-)

Vi har brukt diverse ulike dresser vi også. Kjøper sjelden til over 500 kroner og foreløpig har ikke ungene klaga!

Akkurat nå bruker minstemor en arva Trolldress. Den er steindyr, så vi har vært heldige! Den har vært brukt i to sesonger av fetteren og minstemor bruker den nå på andre året. Neste vinter skal kusina arve den, så jeg antar den blir brukt i minst seks år på rad :-) Det er en veldig god dress og når ungene er såpass små (toårsstr.), så slites den jo heller ikke så lett. Jeg hadde uansett ikke kjøpt et så dyrt klesplagg. Teddyforet(?) krøller seg lett inni selve dressen når man skal ha den på, så det beste er å kle først på seg innerdressen, for å så å kle på ytterdelen. Muligens en bagatell, men likevel irriterende ;-)

Det der har jeg hørt om de "gamle" trolldressene før også, men lurer på om de ikke har forbedret de senere?

Vi kjøpte en gang en ReimaTec-dress til poden og rett skal være rett, den var nesten like fin da den ble sendt videre til søskenbarnet etter at begge mine hadde brukt den, men som hos deg var den i 2-årsstørrelse.

Det der har jeg hørt om de "gamle" trolldressene før også, men lurer på om de ikke har forbedret de senere?

Vi kjøpte en gang en ReimaTec-dress til poden og rett skal være rett, den var nesten like fin da den ble sendt videre til søskenbarnet etter at begge mine hadde brukt den, men som hos deg var den i 2-årsstørrelse.

Det er nok mulig at Trolldressene nå er bedre, ja. Den vi har er fra 2003 tror jeg.

Vår Reimadress revna altfor lett, men jeg hørte rykter om at det var en feilvare det året vi kjøpte den. Søster'n kjøpte en som har gått i arv i flere år. Den er fortsatt like fin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...