Gå til innhold

Et ekstremt uviktig spørsmål...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest trultemor26

Sånn, da var de bestilt.

Da ble det både strykelapper og klistremerker, så skal jeg dra frem strykejernet en gang over jul og merke for harde livet... Merker man sokker også eller?

Jeg merket sokker også.. men har ikke fått merket ting jeg har kjøpt etter den første runden med strykejernet. Det begynner å bli en del umerkede plagg nå.. rart hvor pes det skal være å ta et raid med strykejernet da..

Får ta en sjau etter jul, får sikkert masse klær til jul.

Sånn, da var de bestilt.

Da ble det både strykelapper og klistremerker, så skal jeg dra frem strykejernet en gang over jul og merke for harde livet... Merker man sokker også eller?

Vi som jobber i barnehage blir veldig glad om alt er merket, med barnets fornavn og etternavn :)

Gjest Sundusen

Jeg merket sokker også.. men har ikke fått merket ting jeg har kjøpt etter den første runden med strykejernet. Det begynner å bli en del umerkede plagg nå.. rart hvor pes det skal være å ta et raid med strykejernet da..

Får ta en sjau etter jul, får sikkert masse klær til jul.

Koss kan du seie da då? Ka veit du om da då? ;o))

punky brewster

Sånn, da var de bestilt.

Ja, man merker sokker også, begge to:) Husk å stryke de på langs slik at de bruker minst mulig av strikken rundt

http://www.navnelapper.no/navnelapper.no/

10 års garanti på at de ikke løsner. ;)

Bestilte du både påstrykbare og klistrelapper, eller bare klistrelapper?

Grubler litt nå ettersom jeg både hater å stryke, og ikke helt ser forskjellen på vaskemaskin- og oppvaskmaskinvask (klistrelappene skulle jo tåle sistnevnte)...

Annonse

Sånn, da var de bestilt.

Mitt triks er å stryke lappen på langs under foten. Det går fort fordi du ikke trenger å brette ned sokken for å komme til innsiden. Sitter kjempebra!

Sånn, da var de bestilt.

Mitt triks er å stryke lappen på langs under foten. Det går fort fordi du ikke trenger å brette ned sokken for å komme til innsiden. Sitter kjempebra!

Sånn, da var de bestilt.

sokker, votter, sko ( på innsida av tunga går det fint). Alt som kan merkes bør merkes. Jeg merker sokker og votter utenpå og lett synlig. Syns ikke det ødelegger det estetiske inntrykket på mitt vakre barn, og så er det så mye lettere for alle parter å finne igjen. Ikke minst for junior selv.

PS: Har begynt å smugmerke pappaens hansker ol, for telefonnummeret vårt står også på lappen. Har fått igjen noen skihansker og luer på det viset!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...