Gå til innhold

Taggit - sånn med klips - irriterer de huden, tror dere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja...det blir jo en liten "klump" ved festet, så det kan jo merkes, men det kan løses ved at merket settes et annet sted enn oppe i halsen på gensere.

På ullklær som er hjemmestrikka syns jeg det var praktisk med Taggit, siden jeg da kjapt og enkelt laget hempe med Taggit'en så klærne kunne henges på kroken hennes i barnehagen.

Jeg har slutta å bruke klipsen jeg, for de datt av. Isteden endte jeg opp med å sy et par sting i merket, da hang det bedre fast...

Jeg har hatt det motsatte problemet jeg... å få dem av igjen. De har sittet som støpt. Trenger å ta av mange etterhvert for å bytte navn på klærne, siden lillesøster arver klær. Vi har flyttet og skiftet telefonnummer... Håper ikke alle er like motstridige som de jeg har vært borti hittil. Men jeg husker at da jeg festa dem, så beit jeg dem fast...;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...