Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan reagerte deres barn på mmr-vaksinen? Ble de syke i etterkant -hvor lenge varte det evnt?

Min yngste fikk vaksinen for 1 1/2 uke siden og har nå den siste uken hatt feber i tre dager og vært UTROLIG grinete resten av dagene. Misfornøyd mesteparten av dagen. Spiser så og si ingenting.

Er dette en reaksjon på vaksinen mon tro? Min eldste reagerte ikke på vaksinen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258720-reaksjoner-p%C3%A5-mmr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det det de får i 12-13 mnd alderen (jada jeg vet jo at de får den flere ganger)?

For minsten reagerte på den. Han ble kjempehoven og rød rundt innstikkstedet. Varm også. Det gikk over i løpet av noen dager. Men enda har han en liten kul inne i lårmuskelen etter den vaksina. Skikkelig pussig. Aldri opplevd det med mine tre eldste unger.

Er det det de får i 12-13 mnd alderen (jada jeg vet jo at de får den flere ganger)?

For minsten reagerte på den. Han ble kjempehoven og rød rundt innstikkstedet. Varm også. Det gikk over i løpet av noen dager. Men enda har han en liten kul inne i lårmuskelen etter den vaksina. Skikkelig pussig. Aldri opplevd det med mine tre eldste unger.

Nei, de får den kun én gang og rundt ca 15 mnd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...