Gå til innhold

Oppkastsjau - oftest hos barnehagebarn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De to som hittil har hatt det i vår familie er barnehagebarn. Men vet at det går sånt på barneskolen også.

Det spiller nok inn hvor mottakelig man er for magesyke og slikt. Noen har det ofte, andre veldig sjelden.

Kanskje de som ikke er så mottakelige slipper lettere unna på skolen, da det er litt mindre slevjing og slikking på ting?

Håper dere slipper unna nå i jula, da.

Snuppa går i bhg, ja. Guttungen på 7 har når jeg tenker etter ikke hatt oppkastsyke siden han begynte på skolen. Bank i bordet.

Det er nok mere klin i barnehager, snørr og sikkel og andre kroppsvæsker ;-)

Nå må jeg tenke etter selv også... Poden går på tredje trinn nå og har knapt hatt oppkastsyke siden han begynte på skolen, men nå har Snuppa alltid vært mer tilbøyelig til å snappe opp alt som går forbi.

Uff, håper vi berger, vet ikke om noen i omgangskretsen som har det i alle fall.

Vel, snuppa er jo barnehagejente.

Minste storebroren går jo i 2.klasse, og han har kastet opp rett før jul 2 år på rad - så får vi se hvordan det går i år!

Men alle de tre største har hatt sine sjauer selvom de slutta i barnehagen... Dessverre ;)

Annonse

Gjest Persille

Vet du - nå har jeg hatt barnehage i huset i to år, og vi har hatt ÉN runde med oppkast!

Det er enkelte som har hatt noen runder senere, men det har blitt med det ene barnet, heldigvis.

Jeg velger å tro at det er fordi vi er gode på hygiene, og foreldrene heldigvis forholder seg til 24t regelen :)

*banker febrilsk i bordet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...