Gå til innhold

Barnehagebildet (liten bagatell)

Anbefalte innlegg

Gjest travel mamma

Vi fikk barnehagebildene, og de ble tatt en morgen da barnet akkurat hadde fått litt puss i øyenkroken. Det gikk bort etter et par dager og jeg tror ikke det var betennelse. Men: på bildet vises tydelig gult i øyenkroken, så det ser ikke så pent ut. Hvorfor så ikke fotografen eller personale det slik at de kunne tørke det bort? Det irriterer litt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258774-barnehagebildet-liten-bagatell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det der er en bagatell. det er mange bilder fra bhg av våre to barn opp gjennom årene vi ikke har vært fornøyd med, men synes ikke det er noe å irritere seg over.

det er jo bare å la være å bestille bildet. hva andre som ser bildet mener skal du ikke tenke på. trolig ingen som har sett det overhodet.

Fotografen så ikke at min sønn hadde skitt (virkelig tydelig skitt) i fjeset heller. Det var i fjor. De fleste andre bildene var dårlige også (både av andre barn og fellesbilde). Irriterende! Dette var i fjor, og i år brukte de heldigvis et annet firma. Bildene ble strålende!

Jeg kjøpte bildene i fjor også, for gutten er jo fin uansett :) Men synes det er dårlig av fotografen. Lite proft!

Fotografen så ikke at min sønn hadde skitt (virkelig tydelig skitt) i fjeset heller. Det var i fjor. De fleste andre bildene var dårlige også (både av andre barn og fellesbilde). Irriterende! Dette var i fjor, og i år brukte de heldigvis et annet firma. Bildene ble strålende!

Jeg kjøpte bildene i fjor også, for gutten er jo fin uansett :) Men synes det er dårlig av fotografen. Lite proft!

Vårt fellesbilde var så utrolig dårlig at jeg virkelig underer meg over at det kan ha vært en proff fotograv som har tatt det. Det var slett ikke motivet det var noe galt med, men oppstillingen, bakgrunnen etc. Istedenfor å samle gruppa sammen som man pleier, var det dratt utover på langs slik at bildet fikk et helt håpløst format som man på spesialbestille ramme til. Navnene var feil, og bakgrunnen var helt hvit. I tillegg var det tatt alt for langt i fra. Ser ut som en barnehjemssak fra 60 tallet spør du meg…. Visstnok er det så mange klager at de skal komme tilbake for å ta bildet igjen.Selvsagt kan vi la være å kjøpe, men det er hyggelig for datteren vår med bilde av vennene sine, slik at hun kan peke og forklare - samt at det blir et "oppslag" for oss som ikke har lært oss navn på alle barna i bhg ennå...

Annonse

Vårt fellesbilde var så utrolig dårlig at jeg virkelig underer meg over at det kan ha vært en proff fotograv som har tatt det. Det var slett ikke motivet det var noe galt med, men oppstillingen, bakgrunnen etc. Istedenfor å samle gruppa sammen som man pleier, var det dratt utover på langs slik at bildet fikk et helt håpløst format som man på spesialbestille ramme til. Navnene var feil, og bakgrunnen var helt hvit. I tillegg var det tatt alt for langt i fra. Ser ut som en barnehjemssak fra 60 tallet spør du meg…. Visstnok er det så mange klager at de skal komme tilbake for å ta bildet igjen.Selvsagt kan vi la være å kjøpe, men det er hyggelig for datteren vår med bilde av vennene sine, slik at hun kan peke og forklare - samt at det blir et "oppslag" for oss som ikke har lært oss navn på alle barna i bhg ennå...

Jeg mener å huske at det skjedde ett år hos oss også. At de ansatte i barnehagen var så misfornøyde med gruppebildet (og portrettene?) at de nektet å godta resultatet, men jeg tror de brukte en annen fotograf til omfotograferingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...