Gå til innhold

Han snakker så rart etter operasjonen

Anbefalte innlegg

Fredag som var, ble min sønn på 5 år operert.

Han har operert bort mandler og polypper. Polyppene var visst ekstremt store.

Min sønn har hatt problemer med å snakke tidligere, men nå er det ti ganger værre. Det er så å si umulig å forstå hva han sier. Det høres ut som "tullespråk" og han snakker veldig i nasen.

Kan noen berolige meg med at det går over?

Jeg syntes ikke at det var så rart at han hadde problemer med å snakke like etter operasjonen, men det er ingen tegn til bedring ennå. Nå er det ikke gått så mange dagene ennå da. Håper bare at det blir bedre før han begynner i barnehagen igjen.

Heldigvis får han litt tid på seg, for nå har vi tatt juleferie.

Er det vanlig at de snakker så rart etter å ha blitt operert? Er det noen som vet hvor lang tid det tar før ting normaliserer seg igjen?

Fortsetter under...

Jeg tror det gir seg etter et par - tre uker. Sønnen min fikk klarere stemme etter at han tok mandlene i halsen, og det har vedvart. Det kom av at det ble bedre plassforhold i halsen. Men den nasale polypp-klangen forsvant etter at sårflatene tilhelte.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...