Gjest efoll Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Har sett dagens episode av "Jul i Svingen" på nett-tv (skal jobbe etterpå, må få det med meg, er så barnslig att). Fantastisk rørende; jenta som spiller Åsa gjør en utrolig god jobb.....Gled dere! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Åh, jeg får ikke sett Jul i svingen på nett-TV. Skjønner ikke hva som er feil, jeg kan uten problemer se andre NRK-programmer på nett. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Åh, jeg får ikke sett Jul i svingen på nett-TV. Skjønner ikke hva som er feil, jeg kan uten problemer se andre NRK-programmer på nett. Det fungerer dårlig her hos oss også. Hakker og stopper helt opp. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Det fungerer dårlig her hos oss også. Hakker og stopper helt opp. Prøv å sette ned hastigheten? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg gråt hele episoden, jeg. 0 Siter
Gjest datatrøblet Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Åh, jeg får ikke sett Jul i svingen på nett-TV. Skjønner ikke hva som er feil, jeg kan uten problemer se andre NRK-programmer på nett. Som jeg sa, ca 11.12. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.