Gå til innhold

Minipiller-hvilke skal jeg velge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker Cerazette - og har ikke hatt en eneste blødning etter en ukes stabilisering. Hvis jeg imidlertid glemmer en pille en dag, kommer det lette blødninger med en gang. Så sånnsett får jeg litt ekstra varsel på at noe er glemt, et lite sikkerhetsnett kan du si. Men dette er sikkert uhyre forskjellig fra person til person.

Har null bivirkninger av Cerazette - gikk over fra Trionetta fordi sistnevnte gjorde meg altfor tørr i skjeden og dempet sexlysten.

Jeg er også veldig fornøyd med cerazette. Har heller ikke hatt noen blødninger. Faktisk ikke mensen i det hele tatt, siden fødselen for snart 19 måneder siden.

Har nok litt redusert sexlyst, men ikke mer enn andre hormonpreperater eller bare belastningen med full jobb, 3 unger og husarbeid gir.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...