Gjest Glitrende Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Min venninne har en sønn på 4 år som ikke vil se på barne tv eller tegnefilmer men er veldig ivrig etter å se på musikk kanalan The voice.Min venninne synes at det er helt greit at han ser på det men noe spill blir ikke aktuelt å kjøpe til han fordi det er ikke bra for utviklingen hans.Jeg synes kansje hun er litt på villspor.Synes du? 0 Siter
birdie Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Tja, pest eller kolera? Eller kanskje hun har planer om å fostre den nye Justin Timberlake eller noe slikt, hva vet vi? Det er i grunnen nok av problemer i den gata der å ta stilling til i forhold til egne barn til at jeg klarer å opparbeide noe særlig engasjement på vegne av andres barns tv-vaner. Hva mener du selv er ille med tankegangen hennes, da? 0 Siter
Gjest Glitrende Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Tja, pest eller kolera? Eller kanskje hun har planer om å fostre den nye Justin Timberlake eller noe slikt, hva vet vi? Det er i grunnen nok av problemer i den gata der å ta stilling til i forhold til egne barn til at jeg klarer å opparbeide noe særlig engasjement på vegne av andres barns tv-vaner. Hva mener du selv er ille med tankegangen hennes, da? Hun kommenterte at sønnen min hadde fått seg x box og at det ikke var bra for han.Derfor jeg kommenterte at kansje det ikke var bra for sønnen hennes å sitte å se på musikk kanalen nesten hele tiden.Det er ikke akkurat noen barne kanal 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Hun kommenterte at sønnen min hadde fått seg x box og at det ikke var bra for han.Derfor jeg kommenterte at kansje det ikke var bra for sønnen hennes å sitte å se på musikk kanalen nesten hele tiden.Det er ikke akkurat noen barne kanal Har aldri sett den kanalen. Er det ille? 0 Siter
Gjest Glitrende Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Har aldri sett den kanalen. Er det ille? Det er da vanlige musikk video`er med halv nakne damer.Og selvfølgelig litt annet 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Hun kommenterte at sønnen min hadde fått seg x box og at det ikke var bra for han.Derfor jeg kommenterte at kansje det ikke var bra for sønnen hennes å sitte å se på musikk kanalen nesten hele tiden.Det er ikke akkurat noen barne kanal Sånne kommentarer som dere ga hverandre fører sjelden noe godt med seg. Gjør man ikke verre ting enn å la barna spille eller se musikkvideoer kan en like god holde kjeft og passe sine egne saker. 0 Siter
birdie Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Det er da vanlige musikk video`er med halv nakne damer.Og selvfølgelig litt annet Blir litt sånn som da jeg diskuterte de berømmelige sex-scenene i Grand Theft Auto San Andreas med noen amerikanske venner, det - de var oppriktig rystet over at 11-åringer kunne risikere å få se litt straight sex; de skulle jo bare drepe litt og stjele noen biler. Sier ikke at det er ok med sexifisering av ungdom, eller at alle XBox-spill er voldelige, men som sagt: pest eller kolera... Dere to venninner høres litt "like gode" ut, for en utenforstående. 0 Siter
Gjest camillaharakkuratloggetpå Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Hvorfor MÅ alle barn like barneting? Hva er galt med at en gutt på 4 ser på en musikkanal? Støtt opp om barnas interesser tidlig sier nå jeg. Men følg med og se på kanalen sammen med ham. 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Det er da vanlige musikk video`er med halv nakne damer.Og selvfølgelig litt annet De halvnakne damene ser ikke fireåringer noe galt i før en voksen påpeker at det er det! 0 Siter
Piraye Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Hver sin glede. Men kan ikke forestille meg at bruk av data/tvspill skal være skadelig. Er mye bra man får med spill;koordinering,å lære seg å vinne og tape, konsentrere seg,planlegging osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.