Gå til innhold

Pris på brukte skisko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest morentilfire

Ja, kr 75 er sikkert en ok pris. Men - er du sikker på at å betale dette er det lureste.

Jeg synes folk sliter med å skaffe venner, bli kjent. Samtidig er de redde for å skylde noen noe. Men ekte vennskap består av tillit, tro på at min tur følges av din tur. Kan du ikke finne på noe hyggelig for familien med skoene. Kan hende de trenger det mere enn 75 kroner?

Bare ment som en strøtanke fra -

Gjest Tusen takk er riktig pris

Med mindre det ligger noen andre ting til grunn som du ikke nevner her, synes jeg ikke man skal betale for slike vennetjenester.

Skriv et koselig (jule)kort hvor du takker for skiskoene og håper på en hvit jul der de kan brukes eller noe slik.

Eller gi en blomst hvis du føler du må gi noe tilbake akkurat nå.

Men som morentilfire skriver, det er meningen at slike ting skal "gå opp" i løpet av et liv / vennskap, om ikke nødvendigvis mellom de samme menneskene. Neste gang er det dere som hjelper noen andre.

Hvis man er redd for å stå i takknemlighetsgjeld, blir det ikke noen slik naturlig sirkel av folk som hjelper hverandre ved anledning og behov.

La disse vennene få lov å gjøre dere en tjeneste, betaler du for støvlene, tar du fra dem den gleden.

Enig med de andre, jeg ville ikke tilbudt å betale for en gave, og ville heller ikke likt at andre gjorde det overfor meg. Takk heller giveren pent, evt. med et kort.

Om du først skal betale vanlig pris, og dette er lite slitte støvler av god kvalitet, synes jeg du bør betale 200 (koster gjerne minst 300-400 nye, kfr. f.eks. her: http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=7430).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...