Gå til innhold

Så sinna på Snuppa i dag!

Anbefalte innlegg

Ja, så sinna har jeg aldri vært på noen av ungene gitt! Det begynte med at ungene begynte å krangle og småsloss i garderoben da vi skulle hjem fra skolen. Snuppa (6 år) nektet å flytte seg unna broren (8 år) så han fikk kledd på seg selv etter flere anmodninger fra min side og til slutt ble hun sur og gikk ut. Greit nok, hun venter ofte ute mens jeg henter ham.

Men da vi kom ut fant vi henne ikke! Vi trasket rundt på skolen og lette en god stund, men ingen snuppe! Etter en stund gikk vi hjemover og kikket nøye, men ingen snuppe. Først nede ved blokka, omtrent 1 km fra skolen, fant vi henne - da var hun så blid og fornøyd! Det var _ikke_ jeg!

Hun fikk en omgang kjeft og deretter en forklaring på hvorfor jeg var sint og da jeg forklarte at jeg ikke visste hvor hun var og derfor var redd for at noen kunne tatt henne med seg og vært slem mot henne så ble hun spak ja...

Hun ba pent om unnskyldning og hun skjønte hvorfor jeg hadde blitt sint og lovte ikke å gjøre det flere ganger.

Jeg rakk egentlig ikke å bli redd for jeg antok hun hadde gått hjem, men jeg hadde alt tenkt på hva jeg skulle gjøre om jeg ikke fant henne utenfor blokka ja.

I tillegg skulle vi ha familieselskap i kveld så jeg skulle handle en del på veien hjem - noe jeg ikke fikk gjort ettersom jeg ikke visste hvor hun var! Så det var bare å traske ut igjen, forkjøla og slapp og jævlig. Jeg glemte å kjøpe alt av drikke, men heldigvis fiksa den ene søstra mi det på veien! :o) Hadde blitt en stusselig førjulskvelds med bare vann og te...

Nå sover hun sin søsteste søvn og jeg klarer jo ikke være sint på henne så lenge, lille godsnuppa mi. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258936-s%C3%A5-sinna-p%C3%A5-snuppa-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner det igjen:)

det handler vel mest om og være mamma + litt forkjølet samt stresset i julestria:)

kjenner det selv ja, har selv gneldret endel i kveld, rydda hele andre etasje og 5 åringen krangla for hver ting jeg hev i søppelsekken;) men vi leste "gurin med reverompa" før han sovnet og da han sa er så superglad i deg mamma var visst all irritasjon borte, hehe....

Uff, det er så fælt når ungene stikker av på den måten!

Like etter at vi flyttet hit (stort blokkområde) ble sønnen min (den gang 6 år) med hjem til ei jente han akkurat hadde blitt kjent med, uten å si ifra hjemme først..

Ettersom vi ikke kjente en sjel her og kun visste fornavnet på jenta han hadde lekt med, ble det en leteaksjon med hjertet i halsen og dårlige odds.. Da jeg endelig fant ham var nervene så frynsete at jeg nesten gråt.. Han har aldri noensinne gjort noe sånt igjen, så jeg tror han tok poenget. Det har sikkert datteren din gjort også :o)

Uff, det er så fælt når ungene stikker av på den måten!

Like etter at vi flyttet hit (stort blokkområde) ble sønnen min (den gang 6 år) med hjem til ei jente han akkurat hadde blitt kjent med, uten å si ifra hjemme først..

Ettersom vi ikke kjente en sjel her og kun visste fornavnet på jenta han hadde lekt med, ble det en leteaksjon med hjertet i halsen og dårlige odds.. Da jeg endelig fant ham var nervene så frynsete at jeg nesten gråt.. Han har aldri noensinne gjort noe sånt igjen, så jeg tror han tok poenget. Det har sikkert datteren din gjort også :o)

Jeg tror hun tok penget meget godt ja. :o) Men på sett vis er det jo greit å se at hun faktisk klarer å gå hjem helt uten hjelp da...

Lurer på hvor hun krysset den andre bilveien forresten...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...