Gå til innhold

Sinna, sutrete og nærtagende

Anbefalte innlegg

Gjest Fenrisulven

Det er hva poden på 4 1/2 er for tiden, har vel vært sånn i et par uker.

Blir fullstendig knust når han blir snakket til eller ikke får til det han leker med.

Blir fort sint på andre barn i bhg hvis ting ikke går helt som han vil.

Sutrer mye for lite, vil ikke spise, kle på seg, legge seg, stå opp...

Hva skjer? Hva gjør vi? Går det over?

Det er egentlig en blid og fornøyd gutt som har forandret seg den siste tiden.

Hadde en liten prat med ped.leder om det, men rakk si annet en at det skjer hjemme også.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258973-sinna-sutrete-og-n%C3%A6rtagende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ei som er likedan. Jeg husker eldstemann også hadde slike takter - før jul. Jeg tror det er spenningen med jul i vente som gjør at de blir litt "høyt oppe og langt nede". Jeg håper iallefall det for da blir det vel snart bedre..........

Velkommen i klubben! :o)

Vår 4-åring har også hatt perioder hun har vært sånn. I tillegg har vi hatt noen &%¤# sinneanfall for ingenting.

Det virker som det er bedre nå enn det var tidligere i år, så det er vel sikkert aldersrelatert.

Så vi begynner snart på 5-årstrassen vi da. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...