Gå til innhold

Poden min! (Avdvarsel - skryt!)

Anbefalte innlegg

Poden er 8 år og innimellom kan han drive meg til vanvidd, men andre ganger gjør han sin mor vanvittig stolt! Som i går -

vi hadde et lite førjulsselskap med nærmeste familie og han var så stilig i svarte sko, svart bukse, lyseblå skjorte og slips i lyseblått og rosa! Og han var vert til fingerspissene! Han hentet ekstra stoler hos tante i etasjen over, han dekket bordet, brettet serviettene, danderte rundstykker og brød i brødkurven og ba gjestene velkommen til bords. Under måltidet sørget han hele tiden for at alle alltid hadde brød på fatet sitt ved å gå rundt med brødkurven. :o)

Og i dag fikk jeg mms fra faren, de var på sykehuset for poden skulle testes på tredemølle - og da jeg fikk bilde av ham løpende på tredemølla med brystet fult av slike blå klistrelapper med ledninger på og oksygenmaske på ansiktet (for å sjekke oksygenopptaket) så var det like før tårene spratt! Han er en skikkelig godgutt og en tøffing altså! :o) *Stolt mamma*

Sånn - det var litt førjulsskryt fra meg. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258997-poden-min-avdvarsel-skryt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Så koslig da.

Og ikke værst at han var en så flink liten vert da, skjønner godt du blir stolt da ja.

Og at man blir rørt når man ser de i gang med løpetest med slanger og div, er jammen ikke rart.

Høres ut til å være en god gutt du har ja.

Og skryte må vi da få lov til av og til!!

:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...