Gjest llitt desperat og ganske tom for ideer Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Synes det er så vanskelig å finne noe passende, begynner å bli litt utplukket nå. Jeg skal kjøpe gaver til kjæresten's barn, to gutter på 5 og 7 år. De har så og si alt og det var ikke mye jeg fikk ut av de 7-åringen ønsker seg kun roboter og nintendo ds spill. 5-åringen ønsket seg kun Pokemon kort. Jeg regner nesten med at de allerede vil få disse tingene av andre. Jeg tenkte å legge i ca 3-400 kr til hver. Skulle gjerne hatt litt mer å velge i. Noen som kommer på noe annet lurt?? 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Pokemonplakat, pokemonfigurer, pokemon-nattdrakt eller en DVD. En legorobot til å bygge selv, en kul plakat, stilig sengetøy eller gulvteppe. 0 Siter
laban Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Magnetsett til 5-åringen, de er ganske dyre og det gjør ingenting om man har det fra før. Det heter GeoMag eller noe sånt, spør i lekebutikken. Bionicle-Lego til 7-åringen. 0 Siter
org Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Samlegave, kanskje? Legoslott eller en annen stor legoting. Vel og merke om guttene tåler å dele, da. Så det ikke bryter ut full krig. :-I 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.