Gå til innhold

Sladder.. ikke les hvis du ikke liker sladder om kjendiser


Moraki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    38

  • ylvali1365381015

    21

  • thinkerbell

    13

  • DarkPink

    5

"At hun må få ha seg med hvem hun vil? Det er jeg både enig og uenig i. Tom Erik hadde jo dame da. Skal man godta at folk er med på utroskap da mener du? På den måten mener jeg at nei, folk kan ikke ha seg med _akkurat_ hvem man vil".

Jeg er ingen fan av Tone D.A jeg heller, men er det ikke godeste Tom Erik du burde henge istedetfor henne? _Han_ hadde dame, ikke hun.

Riktig. For en drittsekk! Men det er like ille å være med på utroskap. Hun visste godt han hadde dame. Er ikke noe mer synd på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvem Tom Erik er, og jeg har knapt sett bilde av Tone (som for øvrig ser fryktelig søt ut), men hvis noen var utro med henne er det den utro parts skyld. Ikke den han er utro med.

Men det blir en annen diskusjon. Du finner mine meninger rundt det der i ørten tråder inne på samliv.

Javel, da mener du det, men jeg er uenig. Jeg synes begge bør føle like mye skam. Riktig at det er han som hadde dame, men hun visste også at han hadde det, men det brydde hun seg ikke om. I mine øyne er det like ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en kjæreste som er utrolig fascinert av henne eller noe sånt?

Forstår ikke greia. Hun må da få pule hvem hun vil.

Hun kan godt pule flere, for da får vi enda mer å snakke om!

*frydefullt hvin*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du forsto det Mañana skrev. Samme det.

jeg forsto det dithen at dette Damli mennesket har hatt sex med fler enn en mann. og at hun blir kallt madrass, og det er forøvrig noe av det motbydeligste jeg kan tenke meg av klengenavn. hun kan da ligge med hvem hun vil og hvor mange hun vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forsto det dithen at dette Damli mennesket har hatt sex med fler enn en mann. og at hun blir kallt madrass, og det er forøvrig noe av det motbydeligste jeg kan tenke meg av klengenavn. hun kan da ligge med hvem hun vil og hvor mange hun vil.

Enig med deg i det. Ingen burde bli kalt madrass fordi de har ligget med så og så mange menn. Uansett, hun skulle holdt seg unna Tom Erik som hadde dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg i det. Ingen burde bli kalt madrass fordi de har ligget med så og så mange menn. Uansett, hun skulle holdt seg unna Tom Erik som hadde dame.

ja stakkars denne fyren som uforskyld ble dratt med på sex. herregud, de er da to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ferskentre

Nei, jeg har ikke det, men jeg synes hele dama er fæl. Det er min mening, og et par andres :-)

At hun må få ha seg med hvem hun vil? Det er jeg både enig og uenig i. Tom Erik hadde jo dame da. Skal man godta at folk er med på utroskap da mener du? På den måten mener jeg at nei, folk kan ikke ha seg med _akkurat_ hvem man vil.

Samme hva du mener, Tore er ei lekker dame. Samme hvem som hadde danset tett med henne i ukevis kunne vel lett havnet til sengs med henne. Slik er vi mennesker innrettet. Dumt å sette seg i en slik situasjon da, hvis en har lett for å falle for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan godt pule flere, for da får vi enda mer å snakke om!

*frydefullt hvin*

Tenk om hun hadde hatt seg med Helge Gimle da, haha! Men _det_ tror jeg ikke altså, og ikke har jeg hørt noe annet heller. Var bare de to jeg nevnte i tråden jeg er sikker på. Hadde det ikke vært for hele Tone og Tom Erik-greia, hadde jeg egentlig gitt faen i alt sammen, men jeg har fått total avsmak på Tone og Tom Erik.

Kristian Ødegård har heller ikke særlig mye poeng igjen hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stakkars denne fyren som uforskyld ble dratt med på sex. herregud, de er da to.

Ja, klart det gleder begge. Synes Tom Erik er en drittsekk som er utro. Likevel synes jeg Tone er en drittsekk også, som faktisk visste om kjæresten hans men likevel bare _måtte_ ha seg med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klart det gleder begge. Synes Tom Erik er en drittsekk som er utro. Likevel synes jeg Tone er en drittsekk også, som faktisk visste om kjæresten hans men likevel bare _måtte_ ha seg med han.

ja, for alt man leser i se og hør er sant. verden er ikke så enkel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hva du mener, Tore er ei lekker dame. Samme hvem som hadde danset tett med henne i ukevis kunne vel lett havnet til sengs med henne. Slik er vi mennesker innrettet. Dumt å sette seg i en slik situasjon da, hvis en har lett for å falle for andre.

Jeg vet ikke hvem denne Tore du referrerer til er, men både Tone og Tom Erik har jo avkreftet ethvert rykte seg i mellom. Løgn på løgn på løgn. Drittsekker begge to mener nå jeg. Synes skikkelig synd på Anne Therese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, for alt man leser i se og hør er sant. verden er ikke så enkel..

Jeg har ikke lest det i Se og Hør heller. Har dette fra ganske sikre personlige kilder :-)

Verden er ikke enkel nei, langt i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NurseNovel

jeg forsto det dithen at dette Damli mennesket har hatt sex med fler enn en mann. og at hun blir kallt madrass, og det er forøvrig noe av det motbydeligste jeg kan tenke meg av klengenavn. hun kan da ligge med hvem hun vil og hvor mange hun vil.

Enig med deg. Kan ikke skjønne hva som er problemet? Det er jo tross alt den som allerede HAR partner som i såfall må stå til rette for sitt valg overfor sin partner. Ikke Tone - i dette tilfellet. Hallo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ferskentre

Jeg vet ikke hvem denne Tore du referrerer til er, men både Tone og Tom Erik har jo avkreftet ethvert rykte seg i mellom. Løgn på løgn på løgn. Drittsekker begge to mener nå jeg. Synes skikkelig synd på Anne Therese.

Hva ville DU sagt til mediene hvis du hadde vært utro mot mannen din da? Og VG ville vite om det var sant at du hadde vært det? Hadde du sagt 'ja, selvfølgelig er det sant' eller hadde du rodd så godt du kunne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Kan ikke skjønne hva som er problemet? Det er jo tross alt den som allerede HAR partner som i såfall må stå til rette for sitt valg overfor sin partner. Ikke Tone - i dette tilfellet. Hallo.

Hallo ja.

Neivel, men min mening er at begge har like mye skyld. Man er ikke skyldfri bare fordi man ikke har kjæreste selv, når man har seg med en som faktisk har det. Da er man faktisk med på utroskap.

Hallo hallo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville DU sagt til mediene hvis du hadde vært utro mot mannen din da? Og VG ville vite om det var sant at du hadde vært det? Hadde du sagt 'ja, selvfølgelig er det sant' eller hadde du rodd så godt du kunne?

Jeg hadde ikke uttalt meg om noe som helst. MEN, dette handler heldigvis ikke om livet mitt, og slikt hadde ikke skjedd heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NurseNovel

Hallo ja.

Neivel, men min mening er at begge har like mye skyld. Man er ikke skyldfri bare fordi man ikke har kjæreste selv, når man har seg med en som faktisk har det. Da er man faktisk med på utroskap.

Hallo hallo.

Den som i dette tilfellet er utro er jo han. Ikke hun.

Men det er nå så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...