Gå til innhold

Sladder.. ikke les hvis du ikke liker sladder om kjendiser


Moraki

Anbefalte innlegg

Hvem er disse personene?

Deltakere i "Skal vi danse" på TV2.

Tone ble i tillegg nr. 2 i idol i fjor, og Kristian er komiker som parodierer Roald Øyens nøtter til jul og påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    38

  • ylvali1365381015

    21

  • thinkerbell

    13

  • DarkPink

    5

Jeg er heller ikke spes begeistret for jenter på 18 som til de grader spiller på sex, samtidig som hun i annehver setning omtaler seg selv som "ei lita jenta", mens hun blafrer med øyevippene!

Dersom man virkelig er "ei lita jente frå landet" bør en ikke spille på de strengene hun gjør!

Synes i hvert fall en snerpete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å se at det finnes folk som kan mane frem så stort engasjement og slik aggresjon overfor ei ungjente med status som c-kjendis.

Livet må være traurig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha!Elsker sladder!

Men oppførselen deres skiller seg ikke ut fra hva folk ellers i Norge bedriver i privatlivene sine. Ingen av dem er vel spesielt umoralske av seg, etter dagens alminnelige standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke et sekund. Det oppbrukte vesenet burde krype langt unna rampelyset for resten av live. Samme for meg om hun er madrass eller ikke, bare jeg slipper å se henne...

Madrass? I såfall er det nok mange madrasser her inne på DOL, meg selv inkludert. For en tid tilbake var det en tråd hvor man ramset opp antall partnere en hadde hatt, ganske mange der som hadde hatt fler enn en partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten undulat

Madrass? I såfall er det nok mange madrasser her inne på DOL, meg selv inkludert. For en tid tilbake var det en tråd hvor man ramset opp antall partnere en hadde hatt, ganske mange der som hadde hatt fler enn en partner.

sa bare at for min del kunne hun være så mye madrass som hun bare vil (i og med at en eller annen nevnte hennes kallenavn "sogndalsmadrassen" et sted)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes faktisk ikke det, og ikke de tre kameratene mine som sitter her heller. Folk har ulik smak :-)

Ja, det er godt folk har ulik smak, men alle ser jo vel at hun ser litt bedre ut enn gjennomsnittet. Nå teller ikke det hun har mellom øra, for det kan jeg ikke uttale meg om ;-)

Selv endrer min oppfatning av folks penhet seg i takt med hvordan de er som personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarte hun å ligge med begge? Jeg mener, da kan hun ikke tenke særlig på ryktet sitt mht. om det kom ut..

Litt promiskuøst, spør du meg..

Hadde du sagt det samme om Tone var en mann som hadde hatt seg med to damer? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Hadde du sagt det samme om Tone var en mann som hadde hatt seg med to damer? ;-)

Hvis danse-Kristian hadde hatt seg med Tone og en dame til fra programmet: definitivt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis danse-Kristian hadde hatt seg med Tone og en dame til fra programmet: definitivt ja.

Okei, jeg tenker at så lenge begge parter har glede av det, så hvorfor ikke? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer m det, så lenge hun holder seg unna gutta som er gift/samboer... Men når hun hopper på de også, da har jeg problemer med det..

Finnes vel nok single lekre mannebein til henne også :)

du får binde disse mennene fast da, så ikke vi single kvinner kommer og tar dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes oppegående kvinner bør ha noe mer interressant å fare med enn hetsing av c-kjendiser av samme kjønn, sælig når "kritikken" ikke handler om mer enn andres påståtte seksuelle affærer... Denne tråden er jo som å gå bakover i tid med opptil flere tiår!

Ærlig talt. Hadde vedkommende kritisert noe denne tone hadde sagt eller gjort på tv, som kanskje hadde støtt offentligheten eller minoriteter, så hadde jeg forstått harmen... Men hun har altså da "etter sigende" pult to menn...

Er dere puritanske kristenfanatikere, eller er dere bare gjengse dølle personer som forarges over "kjendisenes" løsslupne livsstil?

Og i såfall: hvorfor er tone tema for hetsen, og ikke de to mennene som er godt voksne og attpåtil i et forhold???

Det er merkelig at tiden kan stå stille såppas lenge...

Her er det femtitallets holdnonger som rår fremdeles ser jeg...

Skuffende at dere kvinner er så opptatt av å sverte en annen vellykket kvinne, det finnes så mange andre og mer iøyenlysende, graverende ting å bry seg med..!

Herrlighet, se dere rundt, de dere selv i speilet, og tenk dere om...

Dumme folk!

applaus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sant! temmelig frustrerende å lese all denne gørra enkelte vrenger utav seg når de får muligheten til anonymt å hetse en annen.

Blææææh! ;-P

Og hvor blir det av kritikken mot dem som virkelig har svin på skogen i denne sammenhengen, nemlig mennene, som etter sigende hadde forhold??

Minner om kvinnelig sjalusi, intet mindre... Nedrig lesning.

mennene er alltid uskyldige må vite... det er de slemme single kvinnene man skal skyte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at hun pulte Tom Erik og splitta mellom ham og dama, men at hun hadde seg med Kristian er virkelig nytt for meg. Såpass sjokkis at jeg faktisk ikke tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Jeg visste at hun pulte Tom Erik og splitta mellom ham og dama, men at hun hadde seg med Kristian er virkelig nytt for meg. Såpass sjokkis at jeg faktisk ikke tror det.

Visste? Eller trodde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes oppegående kvinner bør ha noe mer interressant å fare med enn hetsing av c-kjendiser av samme kjønn, sælig når "kritikken" ikke handler om mer enn andres påståtte seksuelle affærer... Denne tråden er jo som å gå bakover i tid med opptil flere tiår!

Ærlig talt. Hadde vedkommende kritisert noe denne tone hadde sagt eller gjort på tv, som kanskje hadde støtt offentligheten eller minoriteter, så hadde jeg forstått harmen... Men hun har altså da "etter sigende" pult to menn...

Er dere puritanske kristenfanatikere, eller er dere bare gjengse dølle personer som forarges over "kjendisenes" løsslupne livsstil?

Og i såfall: hvorfor er tone tema for hetsen, og ikke de to mennene som er godt voksne og attpåtil i et forhold???

Det er merkelig at tiden kan stå stille såppas lenge...

Her er det femtitallets holdnonger som rår fremdeles ser jeg...

Skuffende at dere kvinner er så opptatt av å sverte en annen vellykket kvinne, det finnes så mange andre og mer iøyenlysende, graverende ting å bry seg med..!

Herrlighet, se dere rundt, de dere selv i speilet, og tenk dere om...

Dumme folk!

Vel, nå var det bare det faktum at dama tør å kritisere en pen kjendis jeg applauderte, men jeg synes det hun tar henne for er ganske så idiotisk. Det nevnte jeg vel også, eller kanskje vi heller skal si antydet?

God jul til deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...