Gå til innhold

Sladder.. ikke les hvis du ikke liker sladder om kjendiser


Moraki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    38

  • ylvali1365381015

    21

  • thinkerbell

    13

  • DarkPink

    5

Jeg har ingen problemer m det, så lenge hun holder seg unna gutta som er gift/samboer... Men når hun hopper på de også, da har jeg problemer med det..

Finnes vel nok single lekre mannebein til henne også :)

Det er kvinnens skyld som forfører den forsvarsløse gifte/samboende mannen?

Hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett Skal vi danse, og har ikke særlig begrep om hvem denne Tone er. Har imidlertid skjønt at det er en jente damer elsker å mislike, ergo må det være noe ved henne.

Synd å si det, men særlig dyp virker hun ikke, sakser fra bloggen hennes:

"Tiden flyge, det e høst igjen. Eg lika det egentlig ikkje, men på ein måte so gjer eg det, kanskje fordi eg e piss lei alle sommar kleda min, blir deilig å få på seg varme, nye kle igjen. Men høsten e òg deili fordi ein kan begynne å gle seg til jul. Eg merka allerede at eg gler meg drit masse. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får binde disse mennene fast da, så ikke vi single kvinner kommer og tar dem..

hehe.. Er singel selv også, altså.. så har ikke behov for å binde noen fast...

Men gidder ikke å gå etter de gifte, for er de utro mot sine damer, så blir de det garantert mot meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett Skal vi danse, og har ikke særlig begrep om hvem denne Tone er. Har imidlertid skjønt at det er en jente damer elsker å mislike, ergo må det være noe ved henne.

Synd å si det, men særlig dyp virker hun ikke, sakser fra bloggen hennes:

"Tiden flyge, det e høst igjen. Eg lika det egentlig ikkje, men på ein måte so gjer eg det, kanskje fordi eg e piss lei alle sommar kleda min, blir deilig å få på seg varme, nye kle igjen. Men høsten e òg deili fordi ein kan begynne å gle seg til jul. Eg merka allerede at eg gler meg drit masse. "

Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Skjerp deg selv. Du velger selv å lese denne tråden. Du _må_ ikke lese, og du _må_ ikke svare. Hvis du synes dette er så grusomt, foreslår jeg at du bruker tiden din på andre tråder. Er ikke verre skjønner du.

Ja, jeg velger å lese. Men ikke i helvete aner jeg hva tråden måtte omhandle, jeg ante iallefall ikke at det var slike eldgamle hurperier av en heksejakt det var snakk om.

Ps: pr definidjon, eller daglig bruk av ordet, er det vel heller du som er burugla i denne konkrete sammenhengen.

Kontroller med ordbok - mulig jeg bruker ordet feil. Men Tone, som du later til å bry deg mye om, er slik du har definert henne ingen burugle. Snarere en senorita eller i verste fall femme fatale.

Natti! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Ikke les hvis du ikke liker sladder, stod det...

Dama er jo lekker og alt det der.. men har jo selv innrømma at ho er ei hore.. Altså litt lett på tråden, kanskje :) hihi

Men - det er jo hennes valg.. og stå på - kanskje hun slår rune rudberg også?! :)

vet du hva en hore er eller?

Slutt å bruk det ordet om en kvinnes seksuelle lyst!

Bruker du skjellsord om gutter og menn som har sex med andre også?

Trodde verden hadde gått framover siden 1965. men kanskje ikke...

Skuffet over dagens unge, det må jeg si.

Vi var mer frigjorte og likesyilte på åttitallet, og det tror jeg jammen de var på syttitallet også...

Trist at det skulle ende slik...

MEN: Snart kommer jo unga til å vokse opp!! :-))) Da ordner det seg likevel da...!

God antt, og skam deg du gamle menneske! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Nå har jeg lest litt nedover i tråden her, og hjelpe meg som du blottlegger deg selv Moraki.

Bestemora mi på 92 som er pinsevenn er pinadø mindre snerpet og misunnelig kjerring enn det du er.

Og de andre i tråden som slenger om seg med skjellsord som madrass og hore - måtte dere klare å få hodet ut av middelalderen og bli litt mer voksne og reflekterte. Misunnelse og smålighet går mest ut over dere selv.

:-D

Bravvo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hva en hore er eller?

Slutt å bruk det ordet om en kvinnes seksuelle lyst!

Bruker du skjellsord om gutter og menn som har sex med andre også?

Trodde verden hadde gått framover siden 1965. men kanskje ikke...

Skuffet over dagens unge, det må jeg si.

Vi var mer frigjorte og likesyilte på åttitallet, og det tror jeg jammen de var på syttitallet også...

Trist at det skulle ende slik...

MEN: Snart kommer jo unga til å vokse opp!! :-))) Da ordner det seg likevel da...!

God antt, og skam deg du gamle menneske! :-(

jeg følte meg som en gammel hurpe på 70 når jeg reagerte på dette, jeg trodde virkelig vi var kommet lenger.

åpenbart ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Madrass? I såfall er det nok mange madrasser her inne på DOL, meg selv inkludert. For en tid tilbake var det en tråd hvor man ramset opp antall partnere en hadde hatt, ganske mange der som hadde hatt fler enn en partner.

Håper den svei (!) for mange... ;-)

Godt poeng! De vil henne bare til livs, vettu, fordi hun er ung og pen og drar mannfolk...

Kan godt mulig være hun er platt og overfadisk, men hvem er ikke det, på tv?

Ta Dorthe Skappel da, noen!?

(Ikke det nei...) Hun er over faresonen når det gjelder alder og kler seg alltid uklandrelig... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Jeg har ingen problemer m det, så lenge hun holder seg unna gutta som er gift/samboer... Men når hun hopper på de også, da har jeg problemer med det..

Finnes vel nok single lekre mannebein til henne også :)

..."hun hopper på de med samboer.." !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÆLIG TALT. Hva sier dette om din grunnholdning??!!

At når en tenåringsjente uten kjæreste har sex med en godt voksen mann i et forpliktende forhold, så er det _jenta_ som skal klandres???????????

Og attpåtil henges ut og hetses på nettet?? :-o

Du er faen meg for utrolig, det går bare ikke an....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke les hvis du ikke liker sladder, stod det...

Dama er jo lekker og alt det der.. men har jo selv innrømma at ho er ei hore.. Altså litt lett på tråden, kanskje :) hihi

Men - det er jo hennes valg.. og stå på - kanskje hun slår rune rudberg også?! :)

Du burde skamme deg, som bruker et begrep som hore om jenter som har sex.

Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Av venninnene hennes

og for noen "venninder"...

har du frittet dem ut da eller?

har de forfulgt deg med plagsomme og intime detaljer du ikke ba om?

pliiiissss... dere er patetiske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg følte meg som en gammel hurpe på 70 når jeg reagerte på dette, jeg trodde virkelig vi var kommet lenger.

åpenbart ikke

Det er Moraki som burde føle seg som en gammel hurpe på sytti. Ikke dere, som kritiserer hennes syn på seksuelt praktiserende kvinner som horer og madrasser.

I år 2006 har vi kommet mye lengre enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Moraki som burde føle seg som en gammel hurpe på sytti. Ikke dere, som kritiserer hennes syn på seksuelt praktiserende kvinner som horer og madrasser.

I år 2006 har vi kommet mye lengre enn som så.

sant nok. fantastisk hva enkelte kjerringer kan få presset ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest litt nedover i tråden her, og hjelpe meg som du blottlegger deg selv Moraki.

Bestemora mi på 92 som er pinsevenn er pinadø mindre snerpet og misunnelig kjerring enn det du er.

Og de andre i tråden som slenger om seg med skjellsord som madrass og hore - måtte dere klare å få hodet ut av middelalderen og bli litt mer voksne og reflekterte. Misunnelse og smålighet går mest ut over dere selv.

du burde fått en pokal for det innlegget der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Moraki som burde føle seg som en gammel hurpe på sytti. Ikke dere, som kritiserer hennes syn på seksuelt praktiserende kvinner som horer og madrasser.

I år 2006 har vi kommet mye lengre enn som så.

Nå er det vel ikke Moraki som kalte henne for hore og madrass!

Hun liker ikke Tone (det gjør ikke jeg heller, synes hun er slitsom), og hun kritiserer henne for å være sammen med en fyr som er opptatt.

Det er da ofte folk her sier dritt om folk som er tredjeparten ved utroskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...