Gå til innhold

Sladder.. ikke les hvis du ikke liker sladder om kjendiser


Moraki

Anbefalte innlegg

En samtale med de tre? Var det en trekant??

Hvorfor skulle de tre ellers stå og prate om det, mener jeg?

Nei det var ikke trekant, og de drev ikke med noe snusk mens de snakket om det. Men de det gjelder hadde "overhørt" (eller tyvlyttet, jeg vet ikke) utenfor døren (de jobber på settet) og da hadde de snakket om at dette ikke måtte komme ut osv.. Drama drama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    38

  • ylvali1365381015

    21

  • thinkerbell

    13

  • DarkPink

    5

Hvordan klarte hun å ligge med begge? Jeg mener, da kan hun ikke tenke særlig på ryktet sitt mht. om det kom ut..

Litt promiskuøst, spør du meg..

Nja, hva som rører seg i hodet hennes vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE enig. Hun er en VAKKER, vakker jente! Hennes personlige sjarm og integritet vet vi jo lite om, da må man jo møtes for å ha en mening, men jeg har sett bilder med mye og lite sminke... Pen er hun uten tvil.

OG talentfull, både hva sang og dans angår!

Unner henne all suksess, det er sjelden man ser slike mangslungne talenter i så ung alder...

Når det gjelder showbiss da vel og merke... Har ikke sett hennes karakterer i filosofi eller matte...

Hvordan stiller forresten du i den ligaen? :-)

Jeg synes Tone er grell. På alle måter. Uansett.

God jul! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know, jeg klager da heller ikke over tråden, gjør jeg vel?

Jeg synes imidlertid at du framstår som en gribb i denne settingen.

Du godter deg over at det sladres og tiskes om en jente som har hatt sex, og kaller henne de mest obskure ting, sett utifra at du ikke kjenner henne.

Tisk heller om de nissene av noen voksne menn det gjelder.

For noen duster...

Jeg har mine grunner :-) Synes hun er grusom på alle måter.

Ja, for noen mannfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Jeg synes Tone er grell. På alle måter. Uansett.

God jul! :-)

Jeg synes bare det jeg kan se, for jeg kjenner henne ikke.

Dermed synes jeg hun er vakker, flink til å synge og å danse. Finito.

Hvem hun har ligget med eller drømt om eler klint med i åttende bryr meg mindre.

Kast sten dere som sitter i en bunkers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ylvali1365381015

Riktig. For en drittsekk! Men det er like ille å være med på utroskap. Hun visste godt han hadde dame. Er ikke noe mer synd på henne.

Dette er historien som gjentar seg ja... Kvinner er kvinner værst, og om vi fortsetter sånn blir menna med på bølgen...

HALLOOOO! Du starter en hetsetråd med tone som syndebukk der det heller burde dreie seg om de to mannfolkene som begikk overtramp!!!

Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

jeg er ikke voldsomt begeistret for dette mennesket selv, men det blir så inderlig hurpe-tendenser når man skal legge seg oppi hvem denne damen feier over. alt hun gjør er jo galt. kvinner er kvinner verst.

Så sant! temmelig frustrerende å lese all denne gørra enkelte vrenger utav seg når de får muligheten til anonymt å hetse en annen.

Blææææh! ;-P

Og hvor blir det av kritikken mot dem som virkelig har svin på skogen i denne sammenhengen, nemlig mennene, som etter sigende hadde forhold??

Minner om kvinnelig sjalusi, intet mindre... Nedrig lesning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Tviler ikke et sekund. Det oppbrukte vesenet burde krype langt unna rampelyset for resten av live. Samme for meg om hun er madrass eller ikke, bare jeg slipper å se henne...

Hvorfor kaller du en kvinne som velger å ha sex for "madrass"?

Er det sånn du selv føler deg på det seksuelle plan, kanskje?

Du må skjerpe deg og oppdatere ditt syn på seksualitet, vi lever ikke i middelalderen lenger... Et liten tips, bare! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Hehe, du er modig, Moraki. Å kritisere en vakker kvinne er dødfødt. Enten er du misunnelig eller så tar de deg fordi du er en dårlig medsøster. Kvinne er kvinne verst, bla bla bla.

Nå synes jeg kanskje du kunne gjort det med litt mer stil, men pytt. Dette er god underholdning;-)

Synes oppegående kvinner bør ha noe mer interressant å fare med enn hetsing av c-kjendiser av samme kjønn, sælig når "kritikken" ikke handler om mer enn andres påståtte seksuelle affærer... Denne tråden er jo som å gå bakover i tid med opptil flere tiår!

Ærlig talt. Hadde vedkommende kritisert noe denne tone hadde sagt eller gjort på tv, som kanskje hadde støtt offentligheten eller minoriteter, så hadde jeg forstått harmen... Men hun har altså da "etter sigende" pult to menn...

Er dere puritanske kristenfanatikere, eller er dere bare gjengse dølle personer som forarges over "kjendisenes" løsslupne livsstil?

Og i såfall: hvorfor er tone tema for hetsen, og ikke de to mennene som er godt voksne og attpåtil i et forhold???

Det er merkelig at tiden kan stå stille såppas lenge...

Her er det femtitallets holdnonger som rår fremdeles ser jeg...

Skuffende at dere kvinner er så opptatt av å sverte en annen vellykket kvinne, det finnes så mange andre og mer iøyenlysende, graverende ting å bry seg med..!

Herrlighet, se dere rundt, de dere selv i speilet, og tenk dere om...

Dumme folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller du en kvinne som velger å ha sex for "madrass"?

Er det sånn du selv føler deg på det seksuelle plan, kanskje?

Du må skjerpe deg og oppdatere ditt syn på seksualitet, vi lever ikke i middelalderen lenger... Et liten tips, bare! ;-)

Amen.

Utrolig ulekkert når noen kaller andre madrass. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er historien som gjentar seg ja... Kvinner er kvinner værst, og om vi fortsetter sånn blir menna med på bølgen...

HALLOOOO! Du starter en hetsetråd med tone som syndebukk der det heller burde dreie seg om de to mannfolkene som begikk overtramp!!!

Skjerp deg!

Skjerp deg selv. Du velger selv å lese denne tråden. Du _må_ ikke lese, og du _må_ ikke svare. Hvis du synes dette er så grusomt, foreslår jeg at du bruker tiden din på andre tråder. Er ikke verre skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes oppegående kvinner bør ha noe mer interressant å fare med enn hetsing av c-kjendiser av samme kjønn, sælig når "kritikken" ikke handler om mer enn andres påståtte seksuelle affærer... Denne tråden er jo som å gå bakover i tid med opptil flere tiår!

Ærlig talt. Hadde vedkommende kritisert noe denne tone hadde sagt eller gjort på tv, som kanskje hadde støtt offentligheten eller minoriteter, så hadde jeg forstått harmen... Men hun har altså da "etter sigende" pult to menn...

Er dere puritanske kristenfanatikere, eller er dere bare gjengse dølle personer som forarges over "kjendisenes" løsslupne livsstil?

Og i såfall: hvorfor er tone tema for hetsen, og ikke de to mennene som er godt voksne og attpåtil i et forhold???

Det er merkelig at tiden kan stå stille såppas lenge...

Her er det femtitallets holdnonger som rår fremdeles ser jeg...

Skuffende at dere kvinner er så opptatt av å sverte en annen vellykket kvinne, det finnes så mange andre og mer iøyenlysende, graverende ting å bry seg med..!

Herrlighet, se dere rundt, de dere selv i speilet, og tenk dere om...

Dumme folk!

Ikke les hvis du ikke liker sladder, stod det...

Dama er jo lekker og alt det der.. men har jo selv innrømma at ho er ei hore.. Altså litt lett på tråden, kanskje :) hihi

Men - det er jo hennes valg.. og stå på - kanskje hun slår rune rudberg også?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forsto det dithen at dette Damli mennesket har hatt sex med fler enn en mann. og at hun blir kallt madrass, og det er forøvrig noe av det motbydeligste jeg kan tenke meg av klengenavn. hun kan da ligge med hvem hun vil og hvor mange hun vil.

Jeg har ingen problemer m det, så lenge hun holder seg unna gutta som er gift/samboer... Men når hun hopper på de også, da har jeg problemer med det..

Finnes vel nok single lekre mannebein til henne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest litt nedover i tråden her, og hjelpe meg som du blottlegger deg selv Moraki.

Bestemora mi på 92 som er pinsevenn er pinadø mindre snerpet og misunnelig kjerring enn det du er.

Og de andre i tråden som slenger om seg med skjellsord som madrass og hore - måtte dere klare å få hodet ut av middelalderen og bli litt mer voksne og reflekterte. Misunnelse og smålighet går mest ut over dere selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så sjokkerende med dette? Folk har seg i de beste familier.

Og hun er jo overordentlig nydelig og sjarmerende, da. Ikke rart hun har draget.

Og jeg blir kvalm av begreper som hore, madrass og lett på tråden. De dager burde være forbi da kvinner ble sett ned på fordi de "har seg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...