Åsemor Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jepp det er jeg. Lille jenta mi skal bli storesøster. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer! :-) Men det visste jeg allerede. ;-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer så masse!! Dette har vi ventet på! Termin august/sept en plass? Lykke til fremover! 0 Siter
Velouria Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer masse, dette var koselig å høre! Kos deg masse i graviditeten og med storesøster som er enebarn ei litta stund til. 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer! :-) Men det visste jeg allerede. ;-) Hm, hvorfor visste du det da? Hvem er du? 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer så masse!! Dette har vi ventet på! Termin august/sept en plass? Lykke til fremover! Juli/august. Har visst det i noen uker nå, men siden dette er et såpass åpent forum ville jeg vente med å si det her til jeg hadde sagt det til mamma. Det bare falt ut av meg der i stad, selv om vi hadde planlagt å si det over nyttår. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hm, hvorfor visste du det da? Hvem er du? Ikke noe "farlig". Vet ikke hvem du er eller noe. :-) Bet meg bare merke i en gang at dere var i prøvingen for nummer to, og her om dagen skrev du noe slikt som "da jeg var gravid første gang" i et innlegg. :-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Juli/august. Har visst det i noen uker nå, men siden dette er et såpass åpent forum ville jeg vente med å si det her til jeg hadde sagt det til mamma. Det bare falt ut av meg der i stad, selv om vi hadde planlagt å si det over nyttår. Ja, jeg skrev faktisk juli/august først.. men bytta til aug/sept da jeg kom på at jeg selv oppdaget at jeg var gravid i november og fikk termin i juli (med snuppa). Da har du visst det noen uker ja. Artig da! Og legg merke til at JEG gratulerer DEG.. du gratulerte aldri meg.. *ikke snurt i det hele tatt* 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Ikke noe "farlig". Vet ikke hvem du er eller noe. :-) Bet meg bare merke i en gang at dere var i prøvingen for nummer to, og her om dagen skrev du noe slikt som "da jeg var gravid første gang" i et innlegg. :-) Ja, det la jeg også merke til.. men trodde bare det var en rar måte å uttrykke seg på eller at hun hadde mistet eller noe.. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Så koselig! Gratulerer så masse!!! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Ja, det la jeg også merke til.. men trodde bare det var en rar måte å uttrykke seg på eller at hun hadde mistet eller noe.. Sant nok. Men jeg _visste_ jo ikke, antok bare, så litt feil av meg å skrive det. Og ikke lager man noen sak ut av det der og da heller ved å spørre liksom. :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 Ja, jeg skrev faktisk juli/august først.. men bytta til aug/sept da jeg kom på at jeg selv oppdaget at jeg var gravid i november og fikk termin i juli (med snuppa). Da har du visst det noen uker ja. Artig da! Og legg merke til at JEG gratulerer DEG.. du gratulerte aldri meg.. *ikke snurt i det hele tatt* Jeg har helt sikkert gratulert deg i tankene mine! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg har helt sikkert gratulert deg i tankene mine! Og det er jo tanken som teller. 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer! Det er en merkelig god stolt følelse å være gravid Lykke til fremover 0 Siter
dolores83 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Åh, så moro! Gratulerer. Har termin omtrent på samme tid, vi da:) 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Å for en fin julegave. Gratulerer så mye ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer. Jeg synes ikke det er lenge siden siden du fikk den forrige jeg ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer. Jeg synes ikke det er lenge siden siden du fikk den forrige jeg ) Hihi, det er jo nesten 2 år siden! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.