Gå til innhold

Jeg er gravid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kommer til å være nesten 2,5 år. ;) Det er jo ikke spesielt tett.

Det er akkurat passe! Ungene kommer til å få kjempegod kontakt, samtidig som de får sine egne venner!

De kommer til å nikose seg!

Vi har 3 unger, og det er ca. 2,5 år mellom alle, og det er bare snadder!;-)

Gled deg!;-)

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

12

• Angelica :o)

5

• Basf

3

• NeaNoor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er en 8-10 uker nå, ikke så kvalm lenger, men det hender. Litt (endel) kvalm tidligere men sjelden så ille at jeg måtte spy.

Aldersforskjellen blir ca 2,5 år, syns det høres greit ut. Har hatt diverse innlegg på "vi ønsker barn" det siste halve året, så det er absolutt planlagt ja. :)

Åhh.. har ikke fulgt så mye med på det forumet siden ingen av mine barn egentlig har vært planlagt =)

Synes 2,5år høres veldig bra ut ja =)

Gjest Flystripa
Skrevet

Hurra for dere! Koselig at du er i gang igjen (har fått med meg at dette er grundig planlagt). Lykke til i svangerskapet :-)

Skrevet

Gratulerer!

Det var vel en hyggelig førjulsnyhet!

Skrevet

ohhh,,, GRATULERER SÅ MYE !

Så koselig nyhet å høre sånn rett før jul :)

GOD JUL ja :)

Skrevet

Gode gud!

Kanskje på tide med et eget forum for prevensjon her inne. :)

Hehe. Her om dagen møtte jeg en dame som har 14. Det er ikke tastefeil, altså. Fjorten unger! Dols kjære asterix kan bare slenge seg i veggen med sine åtte. :-D

Skrevet

Hehe. Her om dagen møtte jeg en dame som har 14. Det er ikke tastefeil, altså. Fjorten unger! Dols kjære asterix kan bare slenge seg i veggen med sine åtte. :-D

Hehe, høres mest ut som ungeoppdrett. :)

Skrevet

Akkurat den vurderte jeg å skrive her også da jeg kom med min "annonsering" :-)

Du skulle ha gjort det! *Le*

Skrevet

Gode gud!

Kanskje på tide med et eget forum for prevensjon her inne. :)

En venninne av meg er enslig mor til ni! Jeg føler meg ikke særlig høy i hatten i hennes nærvær med mine stakkarslige tre...

Helt utrolig hva noen kan klare!

Skrevet

Gratulerer så mye, Åsemor! Det er en spennende tid du er inne i....

Jeg har heldigvis tantebarn som har fått barn, så jeg benytter enhver anledning til å kose og lukte på nyfødte!

Skrevet

Gratulerer, så hyggelig!

Skjønt, det kom på ingen måte som noen overraskelse. Av en eller annen grunn var jeg sikker på at du hadde fortalt dette for flere måneder siden, og i hvertfall måtte være halvveis.

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...