Gå til innhold

En kjempesøt julegave

Anbefalte innlegg

Igår kveld "tråkket" jentene mine på 3 og 5 år julegave til mormor og bestemor :-)

Jeg har kjøpt to hvite sengesett, vi la de ut på gulvet og jentene tråkket rundt på de med hver sin stoffarge på føttene. Det ble så fint!

Tror nok bestemor og mormor blir glade for å sove under barnebarnas føtter.

Tok ikke så lang tid og ikke alverden av jobb. (endel dekking av gulv med plastikk og stryking etterpå bare)

Så mangler du en julegave til besteforeldre så sett igang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259093-en-kjempes%C3%B8t-julegave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også lyst til å lage det, problemet var å få tak i helt hvitt sengetøy. Det eneste hvite jeg fant var noe svindyre greier. Kan jeg få spørre om hvor du fant det og om hvor mye du måtte betale?

kr. 150,- pr sett (bomull) på Jysk.

Jeg hadde også lyst til å lage det, problemet var å få tak i helt hvitt sengetøy. Det eneste hvite jeg fant var noe svindyre greier. Kan jeg få spørre om hvor du fant det og om hvor mye du måtte betale?

Ikea har. Det er riktignok litt broderikant øverst, men det er veldig fint. Eneste aberet er at Ikea har noen cm annerledes mål enn vanlig standarddyner.

Annonse

Det hørtes kjempefint ut! :) Takk for god ide. Det kan jeg gi neste år. I år får besteforldre avstøpsel den håndavtrykket står ut i gips, så er hele gipsfirkanten rammet inn i sort ramme. De ble kjempefine, men gud for et styr å lage... Men fint og hyggelig med hjemmelagde gaver der barna har satt sine spor, bokstavlig talt. Hehe.. Så gøy å ha når de blir eldre og.

Fin ide, men har allerede gave. Skulle visst om det litt før :)

Men hvordan får du/dere det til pent? Hvordan unngå at fargen sklir utover og fotavtrykkene også?

pent og pent..det er og ser hjemmelaget ut da. Nesten umulig å få en 3 åring (og 5åring for den saks skyld) til å gå helt pent og lage perfekte fotavtrykk, men noen "utsklidninger" her og der får de "gamle" tåle.

Noen steder ble det mye maling og noen steder lite. Noen steder ble fotavtrykkene perfekte og andre steder en litt "stor malingsflekk".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...