Gå til innhold

Hurra! Endelig tilbake i barnehagen! (Et kombinert syte-

Anbefalte innlegg

-og oppreisnings-innlegg!...)

Først og fremst: God Jul til alle sammen som ikek gidder å lese hele innlegget ;-)

Så:... Det har gått slag i slag med sykdom her i huset i flere uker nå... jeg har vært hjemme fra jobb pga.sykt barn, jeg har vært hjemme pga.jeg selv er syk, jeg har vært hjemme fordi både mann og barn har vært syke... Men i dag er knærten i bhg! Og de har ikke ringt ennå og bedt meg hente ham! :P Mannen er på jobb, hurra! Og jeg har tatt juleferie (er lærer) og kan være hjemme med god samvittighet, for en gangs skyld...

På mandag gikk jeg på jobb om morgenen, men gikk hjem kl.10, helt nedsylta av forkjølelse og med øyekatarr. Var hjemme fra jobb både tirsdag og onsdag av samme grunn. Tirsdag var mannen min hjemme på formiddagen (jobber turnus) så da bhg.ringte kl.11 og ba ham hente knærten pga.diaré, blei vi to sjuklinger. Oppkast og diaré om kvelden, ingen bhg.på onsdag...

Hele forrige uke var mannen min sykemeldt pga.en liten operasjon. Den mandagen brøt det ut øyekatarr hos knærten, og han fikk ikke vær i bhg. Siden mannen min var sykemeldt, måtte jeg være hjemme jeg og... Knærten var hjemme fra bhg.i flere dager, men heldigvis ble pappaen såpass mye bedre at han kunne ta seg av ham resten av den uka...

Og bare to uker tidligere hadde jeg vært hjemme fra jobb pga.sykdom... Så nå syns jeg vi har hatt vår del av magesjau, øyekatarr, forkjølelse og influensa, og satser på en knakende fin og sykdomsfri jul! I mårra reiser vi på juleferie! Og:... God Jul til dere som gadd å lese hele dette innlegget! :)

Hilsen

Fortsetter under...

Gjest ufaglært sykepleier=)

Ja, ja. Det der hørtes ikke så gøy ut! De blir ikke sure på jobben din da med alt det fraværet. Det har jeg opplevd på en tidligere arbeidsplass. Guttungen hadde nettopp begynt i barnehagen som baby på 10 måneder. Ble stadig vekk sjuk han, og jeg fikk mindre hyggelige tilbakemeldinger fra enkelte på kontoret som så ut til å tro syke barn dagene mine egentlig var skulk... Ikke moro! Så får håpe at dine kolleger er hyggeligere da=)

Ja, ja. Det der hørtes ikke så gøy ut! De blir ikke sure på jobben din da med alt det fraværet. Det har jeg opplevd på en tidligere arbeidsplass. Guttungen hadde nettopp begynt i barnehagen som baby på 10 måneder. Ble stadig vekk sjuk han, og jeg fikk mindre hyggelige tilbakemeldinger fra enkelte på kontoret som så ut til å tro syke barn dagene mine egentlig var skulk... Ikke moro! Så får håpe at dine kolleger er hyggeligere da=)

Hos oss er vi mange i samme båt!... Og jeg tror faktisk ikke det er jeg som er mest borte... Det er stadig vekk noen som har "sykt barn", og hva skal man da gjøre? Jeg synes det er værre når det er jeg selv som er sjuk... er jeg sjuk NOK til å være hjemme liksom?

Ja, ja, bra det ser ut til å være over for denne gang. Satser på en sykdomsfri jul og oppladede batterier til nyåret. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...