Gå til innhold

spørsmål om pencelin

Anbefalte innlegg

ringerikskringla

jeg har fått halsbetennelse og fikk pencelinen som heter weifapenin 650 mg

dette fikk jeg på mandag men føler meg egentlig ikke noe særlig bedre,synes jeg har blitt tettere i bihulene også.

For noen år tilbake hadde jeg dobbeltsidig lungebetennelse,bronkitt og vann på lungene.

Fikk da weifapenin men det viste seg etter noen dager att den ikke virket,så jeg måtte ha annen pencelin.

Er det noen som har peiling på om det er slik att den ikke vil virke på meg uansett elle er det bare slik att den ikke tok knekken på de bakteriene jeg hadde da..

takknemlig for alle svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259137-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-pencelin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan høres ut som at bakteriene ikke er følsomme for den typen antibiotika du har fått. Du må nok oppsøke legen igjen.

Det at weifapenin ikke virket sist betyr ikke at den aldri vil virke på deg. Bakteriene er jo ikke de samme fra gang til gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...