Gå til innhold

Gaver til eksens familie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mamma'n til stebarna mine ordner som regel en liten ting fra barna og seg selv til mine svigerforeldre, ungenes oldeforeldre og svoger, svigerinne og nevøer.

Det er ingen stor greie, gjerne noe ungene har laget selv - men jeg synes det er veldig koselig at hun gjør det. Hun har et fint forhold til sine eks-svigers osv, så jeg synes det er fint at hun gidder. Det blir satt stor pris på også, siden det stort sett er noe hjemmelaget.

Vet ikke om jeg hadde hatt energi til å gjøre det samme, om jeg skal være ærlig ;)

Annonse

Gjest DronningLabana:-)

Jeg pleier å kjøpe noe til eksen fra barna både til jul og til fødseldagen hans.

Til nå har jeg kjøpt noe som også kan komme mine barn til glede. F.eks dartspill, andre spill, eggkoker (de liker så godt egg og sier at faren ikke gidder å koke:-) ). I år blir det en bok som jeg vet at han vil sette pris.

Som regel har barna vært med selv og kjøpt gavene, heretter tror jeg at jeg skal gi dem penger så kan de finne ut hva han øsnker seg og eventuelt kjøpe gavene selv. Kan jo være litt kjekt det for dem.

Jeg har ikke spurt eksen om det er greitt at de kjøper noe, rekner med at han hadde sagt at jeg ikke skulle bry meg med det. Han kjøper ikke noe til meg fra barna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...