Gå til innhold

Hvor blir det av kveldens kritikk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest av Linus

- og "noen" ser seg nødet til å finne noe å kritisere HVER ENESTE KVELD, skjønner jeg?!

Ingen kommentar fra denne kanten angående selve episoden i kveld.

Har ikke kritisert noe som helst. Her ser vi Jul i Svingen og koser oss, store som små...

Annonse

Har ikke kritisert noe som helst. Her ser vi Jul i Svingen og koser oss, store som små...

Ok! Jeg bare ser at det nesten uten unntak blir en diskusjon om denne serien, daglig...

Jeg er storfan av serien, og synes det er kjempebra at ungene _selv_ gjør seg opp meninger om det de ser og opplever!

I dag ble snuppa på 4,5 år _veldig_ redd, da... Tror det var det der med å "leke død" som gikk innpå henne...

Ok! Jeg bare ser at det nesten uten unntak blir en diskusjon om denne serien, daglig...

Jeg er storfan av serien, og synes det er kjempebra at ungene _selv_ gjør seg opp meninger om det de ser og opplever!

I dag ble snuppa på 4,5 år _veldig_ redd, da... Tror det var det der med å "leke død" som gikk innpå henne...

Haha, guttungen (6) og jeg lo så vi gråt da Linus & co kastet seg ned i snøen foran fru Vold. Kostelig! :oD

Synes serien er helt topp og "speiler" virkeligheten godt istedenfor sånn vanlig julevås hvor alle er snille, greie, kjernefamilie, pepperkakebakende tull, her er de aleneforeldre, innvandrere, en som har gal far, mor har reist, foreldre krangler, naboen er sur; er det ikke nettopp OGSÅ sånn livene våre er da?...også i jula?

Vi digger serien hele familien og den får oss jo til å snakke etterpå...ungene lurer på mye etter de har sett hver episode. Istedenfor å lære å pakke inn julegaver lærer de noe om ensomhet- det er jo flott!

God jul!

Haha, guttungen (6) og jeg lo så vi gråt da Linus & co kastet seg ned i snøen foran fru Vold. Kostelig! :oD

Ja, vi andre i huset skratt-lo, men snuppa følte nok at _ho_ ikke fikk nok oppmerksomhet (meget bestemt dame, det er..), så derfor kasta ho seg ned i putene, og hylte! "Det er så 'kummelt!"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...