Gå til innhold

Nå senker julefreden seg ....

Anbefalte innlegg

... over huset vårt! Deilig!

Vi bare melde den glade nyhet, at vi er i mål med juleforberedelsene - så godt som.

I morgen gjenstår bare følgende:

* lage karamellpudding (ordentlig hjemmelaget) som skal være dessert på julaften

* bake kvæfjordkake (= verdens beste)

* pynte juletreet

* legge julegavene under juletreet

Nå sitter mannen og ungdommene og spiller spill - og julestemningen kommer sakte men sikkert sigende.

Ønsker alle DOLere med familie en riktig GOD JUL.

Klem fra glad

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259287-n%C3%A5-senker-julefreden-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hare1365380455

Jeg må handle noen småting (poteter osv) i morgen, og så har jeg igjen noe rydding og vasking. Så håper jeg at jeg får tid til å jobbe litt med oppgaven før kvelden, for DA skal jeg slappe av! Mandag og tirsdag skal jeg jobbe.

God jul! :)

Det er ikke så veldig langt fra her heller.

Det som står igjen er juletreet og skifte av sengeklær.

Julen blir litt amputert her i år da sambo er på jobb reise hele julen, men det går vel greit likevel.Værst julekvelden kanskje..

Hei, for noen år siden var mannen min på andre siden av kloden i tre uker, med jobb. Jula midt i perioden. Ja ,det var en merkelig julekveld. Det kom blomstergruppe på døren her, fra min manns arbeidsplass med ønske om ei god jul selv om han var borte. Synes det var koselig gjort :)

Husk å filme litt, så får dere en "julekveld" sammen når han kommer hjem. Ungene filmet som bare det her :)

Hei, for noen år siden var mannen min på andre siden av kloden i tre uker, med jobb. Jula midt i perioden. Ja ,det var en merkelig julekveld. Det kom blomstergruppe på døren her, fra min manns arbeidsplass med ønske om ei god jul selv om han var borte. Synes det var koselig gjort :)

Husk å filme litt, så får dere en "julekveld" sammen når han kommer hjem. Ungene filmet som bare det her :)

Jeg fikk også julegruppe av jobben til min mann :)

Å, heldige er dere. Vi er i mål med alt av julegaver, innhandling av mat. Har vært syk i 6 uker, innimellom har ungene hatt spysyke. Sukk. Dette skulle være den første jula på 4 år at vi hadde sykdomsfri jul. Natt til i dag våknet eldstemann og var hysterisk. Feber oppkast, legevakta i kveld med 40 i feber. Nå er årets juleinfluensa kommet, og selvsagt fikk VI den i hus. Nå venter vi bare på at mini skal få den. Sutre sutre. Ikke rart at jeg tok meg et glass rødvin mens jeg stekte krumkaker i kveld - de ble ikke helt vellykkede. Kan det skyldes søvnunderskudd eller rødvin, hmmmmmmm. Får håpe det bli likar i mårra......

Annonse

Jeg har igjen å pakke ned finstasen og litt ekstra tøy til jeg drar i morra. Skal på jobb i morra formiddag, blir hentet kl. 14 og drar bare hjemom for å hente 13 poser med julegaver +++!

Etterpå skal vi handle litt julemat (heldigvis er ikke vi vertskap på julaften...) og muligens et juleservise om vi finner noe vi liker. :o) Og i morgen kveld skal vi lage krumkaker til julaftens dessert. Og dele julestrømpa... :o)

God Jul! :o)

kakki1365380609

God jul til deg også :o)

Vi har igjen litt handling, noen gaver som må pakkes og pinnekjøttet må legges i vann.

Vi skal være bare oss denne julen og godt er det, i natt fikk unge nr 2 spysykeni beste exsorsisten style og satt på badet det meste av natten. Unge nr 1 hadde det for to netter siden, så nå venter vi på at minsten skal begynne med ukontrollert spying. Håper bare vi er friske nok til å spise julemiddag i morgen, som jeg har gledet meg lenge til :o)

God jul alle sammen.

Gjest fra oss på   øya

Hei Noraførr !!

Vi er i rute her også, og forventningene er store. Mamma og jentene har allerede pyntet juletreet, og i dag blir det julegrøt med mandel,...og ellers bare rolig.

Vil gjerne ønske dere alle ei superkoselig Jul.

Klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...