Gå til innhold

Julegaver under treet

Anbefalte innlegg

Har alltid lagt pakkene under treet sammen med snuppa. det gjorde vi da jeg var liten og, vi fikk være med å legge dem under. Kjempespennende alltid. *S*

Det er lov å se litt på merkelapper, kjenne forsiktig - men ikke flytte masse rundt eller noe, eller kjenne sånn at det kan bli hull eller noe .bare forsiktig småluring. ;-P

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg egen familie, men når jeg var liten, så la vi pakkene under treet når det sto ferdig pyntet lille julaften kveld.

Når vi våknet på julaften, så var det tomt under treet, for nissen hadde gjort oss et pek, og gjemt pakkene. Så da måtte vi ransake huset og finne pakkene igjen.

Kjempekoselig! Rart hvordan vi barna alltid hadde såpass oversikt at vi visste dersom én eneste liten pakke manglet under letinga.. :-)

Hver natt til julaften så legger jeg en pakke til hver av ungene under treet. Denne gaven og julestrømpe med godteri, er barnas start på dagen. pakkene er liksom fra nissen (har fortsatt selv om de ikke tror på nissen lengre).

Resten av pakkene blir lagt under treet på ettermiddagen. Alle er med å bærer :) De åpnes litt etter middagen er over.

I år blir vi mange til julefeiring her hjemme, og jeg forstår ikke hvor vi skal få plassert alle gavene! (luksusproblem ja) Ei kusine av meg har med seg 27pakker, noen er hennes, andre til oss andre.

Videokamera _måå_ huskes ;) God jul!

Slik gjør vi også; julestrømpe og en enkelt pakke. :) I år blir det en felles pakke; et spill å fordrive ventetida med.

Ligger pakkene under treet sammen med de voksne? *fnis*

Vi pynter treet lillejulaften etter at barna har lagt seg, og legger pakkene under dersom vi skal feire hjemme. Skal vi bort Julaften, legger vi likevel et par pakker under som de får åpne om morgenen. Stor stas!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...