Gå til innhold

Svigermor-innlegg fra meg også...(kjempelangt!)

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Ja, man kan jo ikke ha neon form for "kinky" sex engang med sånne svigermødre! hehe

Det man skulle gjort var å dekke dobbeltsenga med plast - hengt opp håndjern i sengegavlen - lagt frem et slips - noe sexy undertøy - krem på boks etc.

Og sett om de sa noe.....:)

*ond*

*ler*

Det hadde vært moro!!

Og så bare gjort det verre og verre, helt til de _måtte_ si noe :)

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• puttelull

7

• skygge

3

• frosken

2

• hidi

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg er overveldet over responsen på innlegget mitt, og det er bare SÅ GODT å hanen ekstra "ventil"! Godt å få skrevet/fortalt det man tenker på, i et "anonymt" forum.

Jeg ringte og meldte avbud for mitt vedkommende på julemiddagen. Hun ble litt snurt, men det har hun tid til å være.

1.juledag skulle det igjen være middag hos henne, og den skulle være kl. 15.

Minsten lå og sov 14.45, men jeg vekte ham, og tenkte at vi skulle være presise til middagen. Gubben og de 2 andre ungene var allerede inne hos henne pga. flere søskenbarn osv.

Da jeg og knerten kom inn døra kl. 14.55, kom ungene løpende mot oss, med beskjed om at de var ferdige med middagen, og at de hadde spist sånn og sånn....

Jeg og minsten ble altså sittende og spise alene, med 4 mette voksne som tilskuere, met oppvarmet mat fra mikroen. Bare søppel på tallerkenene omkring oss.. Jævlig koselig 1.dags middag, du!

Jeg var så lei meg, så indignert og sur, at jeg bare spiste, takket for maten og gikk. Jeg orker ikke være koselig og høflig under slike omstendigheter, altså!

Hadde de det så forferdelig travelt med å spise, kunne de i det minste ringt og fortalt det til meg! Hvis de var så jæ... sultne at de ikke kunne vente til avtalt tidspunkt, burde de da kunnet varsle!?

Nei, nå er jeg så "fed up", at jeg orker ikke snakke med dama.

(Ja, gubben min kunne ringt inn til meg, han og. Men han tenkte at han skulle bytte med meg, hvis minsten lå og sov)

Takk for oppmerksomheten igjen!

Jeg er overveldet over responsen på innlegget mitt, og det er bare SÅ GODT å hanen ekstra "ventil"! Godt å få skrevet/fortalt det man tenker på, i et "anonymt" forum.

Jeg ringte og meldte avbud for mitt vedkommende på julemiddagen. Hun ble litt snurt, men det har hun tid til å være.

1.juledag skulle det igjen være middag hos henne, og den skulle være kl. 15.

Minsten lå og sov 14.45, men jeg vekte ham, og tenkte at vi skulle være presise til middagen. Gubben og de 2 andre ungene var allerede inne hos henne pga. flere søskenbarn osv.

Da jeg og knerten kom inn døra kl. 14.55, kom ungene løpende mot oss, med beskjed om at de var ferdige med middagen, og at de hadde spist sånn og sånn....

Jeg og minsten ble altså sittende og spise alene, med 4 mette voksne som tilskuere, met oppvarmet mat fra mikroen. Bare søppel på tallerkenene omkring oss.. Jævlig koselig 1.dags middag, du!

Jeg var så lei meg, så indignert og sur, at jeg bare spiste, takket for maten og gikk. Jeg orker ikke være koselig og høflig under slike omstendigheter, altså!

Hadde de det så forferdelig travelt med å spise, kunne de i det minste ringt og fortalt det til meg! Hvis de var så jæ... sultne at de ikke kunne vente til avtalt tidspunkt, burde de da kunnet varsle!?

Nei, nå er jeg så "fed up", at jeg orker ikke snakke med dama.

(Ja, gubben min kunne ringt inn til meg, han og. Men han tenkte at han skulle bytte med meg, hvis minsten lå og sov)

Takk for oppmerksomheten igjen!

Er det virkelig mulig?

Må bare si at jeg føler med deg. Har også problemer med svigers, men heldigvis ikke så ille som det du beskriver. Jeg har dessverre ikke noen råd å gi deg, (det kunne jeg faktisk trengt selv...) Håper bare at det blir bedre med tiden. Lykke til.

Du, må de ha nøkkel til dere?

Hva om dere bare bytter låser, og sier at dere ikke vil ha folk i huset når dere ikke er der? Det er helt naturlig å ville ha litt privatliv for det første, for det andre er det jo bare å si at hun kan takke seg selv etter det med vaskemaskinen...

Nei, de må ikke ha nøkkel til oss, - men de vet hvor vi gjemmer den.. Og vi synes faktisk vi er i vår rett til å ha en nøkkel hengende ute, UTEN at det betyr at de har adgang til vårt hus når vi ikke er hjemme....

Selv om jeg var veldig glad for det i dag... Vi kom hjem etter 3 netter borte, det var snøstorm og iskaldt... Da var det godt at svigerfar hadde låst seg inn og fyrt opp i ovnen!;-) Men han ringte til gubben først, og spurte om vi ville at han skulle gjøre det, - og det blir noe ganske annet enn å bare låse seg inn og ominnrede huset...

Nei, de må ikke ha nøkkel til oss, - men de vet hvor vi gjemmer den.. Og vi synes faktisk vi er i vår rett til å ha en nøkkel hengende ute, UTEN at det betyr at de har adgang til vårt hus når vi ikke er hjemme....

Selv om jeg var veldig glad for det i dag... Vi kom hjem etter 3 netter borte, det var snøstorm og iskaldt... Da var det godt at svigerfar hadde låst seg inn og fyrt opp i ovnen!;-) Men han ringte til gubben først, og spurte om vi ville at han skulle gjøre det, - og det blir noe ganske annet enn å bare låse seg inn og ominnrede huset...

Huff... du har det trasig, jeg er glad jeg ikke har slik ei svigermor...

Dere får gjemme nøkkelen på et annet sted. Om dere skulle komme opp i en situasjon igjen der svigerfar ønsker å fyre opp for dere, så si til han gjemmestedet der og da, og gjem nøkkelen et annet sted neste gang... Hun blir vel sur, men det får hun bare bli. Den dama høres ut som et troll...

Gjest Persille

Enig med April - bytt gjemmested.

Da kan dere si hvor det er om de trenger det av en eller annen grunn, hvis ikke forblir det hemmelig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...