Gå til innhold

"Like deilig som på julaften!"

Anbefalte innlegg

Seksåringen var i det filosofiske hjørnet isted. Hun forkynte plutselig på at hun trodde på et liv etter døden. Jeg prata om at noen tror det og andre tror det osv..

Hun lurte så på hvor det ble av de døde som kom til himmelen og vi hadde noen betraktninger rundt dette. Jeg fortalte henne om en venninne som en gang fikk hjertestans og så seg selv i sykesenga (hun svevde oppe ved taket). Hun så sa legene forsøkte å få liv i henne. Med ett var hun tilbake i kroppen sin selv og var sinna på legene som reddet livet hennes. Hun hadde nemlig hatt det deilig der hun var (jeg forklarte dette selvsagt litt mer nyansert til jentungen ;-)). Jentungen tenkte lenge og sa: "I himmelen er det sikkert like deilig som på julaften!"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259339-like-deilig-som-p%C3%A5-julaften/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...