Gå til innhold

9-åringen sover ikke....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min 9-åring skulle legges halv 9 i går, men trur ikke hun sovna før ca 23. Hun er jo såååå spent på dagen i dag. Det var hun selv som ville i seng halv 9, sånn at det fortere ble julaften.Nå sitter eg her med kaffien og venter på dattera mi. har og sett skål med småpakker , frukt,småkaker og hver si julebrus utfor døra til min eldste sønn som har kjæresten på overnatting. Det er sååå bra og være mor i dag.

Gjest Underskrift

Min 9-åring skulle legges halv 9 i går, men trur ikke hun sovna før ca 23. Hun er jo såååå spent på dagen i dag. Det var hun selv som ville i seng halv 9, sånn at det fortere ble julaften.Nå sitter eg her med kaffien og venter på dattera mi. har og sett skål med småpakker , frukt,småkaker og hver si julebrus utfor døra til min eldste sønn som har kjæresten på overnatting. Det er sååå bra og være mor i dag.

Åhh, så flott sagt.

-det er så bra og være mor i dag.

Det er jeg helt enig i, og den setningen der, skal jeg jammen adoptere.

En gledelig jul ønskes deg fra

Åhh, så flott sagt.

-det er så bra og være mor i dag.

Det er jeg helt enig i, og den setningen der, skal jeg jammen adoptere.

En gledelig jul ønskes deg fra

Takk for det. Fortsatt ingen vakne her. Føler meg veldig heldig med som har 4 friske kjekke barn , noen begynner og bli voksne,og det og er veldig nytt og spennande.

Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_

Skal si hun sovnet sent! Fant du forresten strømpene? :)

Neida - fant bare en - og en gammel en og så en hjertekurv til julekort - så sånn ble det - hun sovnet ikke før halv 5 tror jeg - en sta liten frøken -jeg bråvåknet 8 og måtte springe rundt og fikse alt -og skynde meg og legge meg igjen - idet jeg hørte det trampet ned trappa - 15-åringen hadde satt på vekking - hehe, 9-åringen måtte vekkes - tenker hun er trøtt nå -men NEIDA - nå sitter hun, min eldste - barnebarnet og faren hennes og spiller BINGO på kjøkkenet. Gubben zapper på tv'en og her sitter jeg.

Annonse

hare1365380455

Neida - fant bare en - og en gammel en og så en hjertekurv til julekort - så sånn ble det - hun sovnet ikke før halv 5 tror jeg - en sta liten frøken -jeg bråvåknet 8 og måtte springe rundt og fikse alt -og skynde meg og legge meg igjen - idet jeg hørte det trampet ned trappa - 15-åringen hadde satt på vekking - hehe, 9-åringen måtte vekkes - tenker hun er trøtt nå -men NEIDA - nå sitter hun, min eldste - barnebarnet og faren hennes og spiller BINGO på kjøkkenet. Gubben zapper på tv'en og her sitter jeg.

Hehe, de kan være våkne når de vil! :)

Vi har strømpen i stua ved siden av peisen, henger på peisstativet. Kanskje det er tips? Så kan de ligge våkne så lenge de vil.

Vi også det - MEN, tror du ikke ho fant ut at hun ville ligge i VÅR seng -og alt det som jeg skulle putte i strømpene lå i vårt skap på vårt rom - og slike poser knitrer fælt! hehe

Men det gikk jo bra til slutt da.

Julestrømpa er vel fortært for lengst..men det var ikke det jeg skulle svare på heller:

hva forestiller det dingeldangelet etter nicket ditt??

Et hode og fingre på hver siden som titter over kanten - jeg tar det vekk på nyåret :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...