Gå til innhold

Julenissen var så opptatt i år

Anbefalte innlegg

Men jammen hadde han tid til og lande på taket og ta en snartur ned i kjelleren.

Guttungen hørte det hele altså! ;o)

Og jammen meg lå det en pakke til han, og en liten til oss voksne i kjelleren i dag tidlig.

Og guttungen fikk noe av det han hadde skrevet i brevet til nissen.

Å, barn er herlige! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259398-julenissen-var-s%C3%A5-opptatt-i-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her skulle julenissen komme på snøskuter i år. Men det er ingen snø. Så da spørs det. Problemet diskueres fram og tilbake, og spekulasjonene går høyt. Engstelsen for uteblitte pakker er stor, og dyp bekymring formidles fra små til store. Bare de store kan la være å flire.

:-)

Her skulle julenissen komme på snøskuter i år. Men det er ingen snø. Så da spørs det. Problemet diskueres fram og tilbake, og spekulasjonene går høyt. Engstelsen for uteblitte pakker er stor, og dyp bekymring formidles fra små til store. Bare de store kan la være å flire.

:-)

He he, nå måtte jeg flire jeg også!

Hm, det blir spennendes og se hvordan nissen løser dette da, han kan jo bytte ut snøscooteren med en firhjuling?

He he, nå måtte jeg flire jeg også!

Hm, det blir spennendes og se hvordan nissen løser dette da, han kan jo bytte ut snøscooteren med en firhjuling?

Det er stadig trøbbel med disse nissene, det går hardt ut over små nerver. Men det ordner seg til slutt. Vi pleier å ringe til nissen og spørre. Da blir det gjerne enda flere problemer, og de samme problemene har gått igjen i generasjoner.

Det er stadig trøbbel med disse nissene, det går hardt ut over små nerver. Men det ordner seg til slutt. Vi pleier å ringe til nissen og spørre. Da blir det gjerne enda flere problemer, og de samme problemene har gått igjen i generasjoner.

Vi hadde problemer med nissen vi også, da jeg var liten. Da måtte alltid en ut og lete, og hvert år kom nissen mens han var på leting. Merkelige greier.

Annonse

LOL

Det var jo veldig spennende at han hørte nissen!

Ja det var spenning i høy stil her!

Så tenkte han som så, at han var på loftet, jeg var i stua, og da var det bare kjelleren nissen kunne komme seg usett inn i.

Barn har en så god og fin fantasi :o)

hare1365380455

Ja det var spenning i høy stil her!

Så tenkte han som så, at han var på loftet, jeg var i stua, og da var det bare kjelleren nissen kunne komme seg usett inn i.

Barn har en så god og fin fantasi :o)

Hehe, kan tro han koser seg!

Sto han tidlig opp? Her var den ene oppe før seks.... :S

Vi hadde problemer med nissen vi også, da jeg var liten. Da måtte alltid en ut og lete, og hvert år kom nissen mens han var på leting. Merkelige greier.

Nissen her er mer moderne, han tar vel den trådløse dørklokka, og ringer på for så å gjemme seg. Det skjer et par ganger. Og plutselig står nissen i stua. Ingen ser hvor nissen tar veien etter at gavene er delt ut.

hare1365380455

Nissen her er mer moderne, han tar vel den trådløse dørklokka, og ringer på for så å gjemme seg. Det skjer et par ganger. Og plutselig står nissen i stua. Ingen ser hvor nissen tar veien etter at gavene er delt ut.

Kanskje han tar seg en matbit på kjøkkenet før han går videre? :)

Lur nisse det altså :o)

Annonse

hare1365380455

He he, vi er b-mennesker hele gjengen vi.

Du får sende ungene til meg, så skal jeg lære (les: tvinge) dem og sove lenge ;o)

Hah! Du tror det hadde gått? Neida, shira... De står opp tidlig samme hva de småtrollene der! Men men, nå kan eldste skru på tv'en slik at de kan se tegnefilm til jeg står opp... :)

Hah! Du tror det hadde gått? Neida, shira... De står opp tidlig samme hva de småtrollene der! Men men, nå kan eldste skru på tv'en slik at de kan se tegnefilm til jeg står opp... :)

Hm, ja da spørs det om jeg vil ha besøk... ;o) He he, neida, jeg kan stå tidlig opp om jeg bare vil.

Dessuten har jeg mange tegnefilmkanaler, og en drøss dvdèr, så kan jeg sove videre.

Nå skal vi slappe av med Linus i svingen, og så er det mat.

God jul Hare!

hare1365380455

Hm, ja da spørs det om jeg vil ha besøk... ;o) He he, neida, jeg kan stå tidlig opp om jeg bare vil.

Dessuten har jeg mange tegnefilmkanaler, og en drøss dvdèr, så kan jeg sove videre.

Nå skal vi slappe av med Linus i svingen, og så er det mat.

God jul Hare!

God jul! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...